معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس درباره دریافت شهریه از سوی مهدکودک‌ها بعد از شیوع کرونا و تعطیلی، پاسخ داد.
کد خبر: ۸۴۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 07 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:درخصوص اینکه برخی مهدکودک و مهدقرآن‌ها اقدام به دریافت شهریه بعد از شیوع کروا و تعطیلی مهد‌ها کرده اند موضوع پیگیری شد.

معصومه فروتن معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: مهدکودک‌ها و مهد قرآن‌های دارای مجوز از بهزیستی تا ۴ اسفندماه برقرار بوده و به کودکان خدمات ارائه داده اند.

او ادامه داد: بعد از این تاریخ، و با گسترش و شیوع ویروس کرونا با ارسال بخشنامه‌ای کشوری اعلام شد که مهدکودک‌ها تعطیل است، اما شهریه اسفندماه را می‌توانند دریافت کنند و ما نیز به همه استان انعکاس دادیم.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس تصریح کرد: ولیکن شهریه فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بین والدین و مهدکودک قراردادی بسته می‌شود که باید مطابق با مفاد آن قرارداد اقدام کنند.

معصومه فروتن با بیان اینکه بعضی مهدکودک‌ها با توافق طرفین (والدین و مهدکودک) اقدام به آموزش از طریق فضای مجازی کرده اند، اضافه کرد: چنانچه بچه‌ها از طریق فضای مجازی آموزش داده شدند مهدکودک‌ها با توافق والدین شهریه را دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: در غیر این صورت اگر هم چنانچه والدینی نمی‌خواهد فرزند خود را به مهدکودک ببرد باید به صورت کتبی به مهدکودک اعلام کند.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی استان فارس افزود: چنانچه شهروندان نسبت به این موضوع شاکی باشند می‌توانند به اداره بهزیستی هر شهرستان مراجعه کنند.

برچسب ها: کرونا ، مهدکودک ، شهریه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار