بهناز ضرابی زاده «پیک امید» را مهمترین برنامه کانون پرورش فکری عنوان کرد که به صورت جهادی و داوطلبانه در فضای مجازی توانست بسیاری از کودکان و نوجوانان را جذب کند.
کد خبر: ۸۴۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 07 May 2020
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از تولید ۷۰۰ فیلم، انیمیشن، قصه، اوریگامی و نمایش عروسکی خبر داد و گفت: این آثار برای سرگرمی کودکان استان در ایام کرونا ساخته و منتشر شد.

به گزارش ایرنا، ضرابی زاده اظهار داشت: این آثار هنری توسط مربیان و کارشناسان ما در قالب فیلم‌های کوتاه ۲ تا سه دقیقه‌ای تولید و از این تعداد ۶۵ اثر منتخب بر روی سایت سراسری پیک امید، قرار گرفت و همدان جزو استان‌های فعال در این زمینه شد.

وی «پیک امید» را مهمترین برنامه کانون پرورش فکری عنوان کرد که به صورت جهادی و داوطلبانه در فضای مجازی توانست بسیاری از کودکان و نوجوانان را جذب کند.

ضرابی زاده خاطرنشان کرد: از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی کانون جزو اولین دستگاه‌های فرهنگی خدمات‌رسان بود که در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را برای قشر کودک و نوجوان تدارک دید.

وی اضافه کرد: همچنین با شعار هر کتابخانه یک گروه مجازی با اعضا کودک و نوجوان ارتباط برقرار کردیم تا آن‌ها را از فشار‌های روحی و روانی در امان نگه داشته و سطح تاب‌آوری آن‌ها را ارتقا دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: علاوه بر تولید این آثار، انجمن‌های شعر، داستان، انیمیشن، سرود و قصه‌گویی در فضای مجازی فعال شده و اعضا از این طریق فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

 مسابقه‌های «امام آرزو‌ها تولدت مبارک» به مناسبت نیمه‌شعبان و مسابقه جشن «گل‌وگلدان» از دیگر فعالیت‌های شاخص کانون در این دوران است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، تا ظهر امروز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت) ۱۰۳ هزار و ۱۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۶۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار