ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: رونق و جهش تولید با مدیریت‌های فانتزی انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 08 May 2020

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مطالبی که تحت عنوان «پیام جمعه» اظهار داشت: خوشا به حال آنان که در این ایام که برخی مردم عزیز ما دچار مشکل شده‌اند گره‌گشای مردم هستند و به فکر گرسنگان و درماندگان می‌باشند.

محمودی افزود: بر اساس تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و کمک مومنانه به زیبایی در حال اجرا است ولی باید عرض کنم آنقدر مشکلات و سختی‌ها برای بعضی خانواده‌ها وجود دارد که باید همچنان متمکنین و مسئولان به فکر آنان و در کنار آنان باشند و باید تکرار کنم کسانی که از نعمت سلامت، امنیت و مواهب الهی برخوردار هستند به فکر یکدیگر باشند که امروز روز امتحان است و با کمک‌های نقدی و جنسی خود به یاری محرومان و آسیب دیدگان از کرونا بشتابند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در تمامی منازل هم نوا با قرائت زیارت امام مجتبی علیه السلام از رسانه ملی زائر قبور بی حرم و تاریک غریب مدینه هستیم و روز میلاد هم با پخش مولودی خوانی توسط بلندگوی مساجد و کاروان‌های جشن و سرور، عشق به ساحت مقدس اهل بیت را به نمایش می‌گذاریم.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات از نیمه رمضان تا عید سعید فطر انجام خواهد شد و امید است خداوند به حق امام مجتبی علیه السلام از همه تلاشگران این اجر را به نحو احسن قبول فرماید.

محمودی عنوان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مجموعه تولیدی بیانگر اهمیت مسئله اقتصاد کشور و تولید است که باید همه مسئولان آن را به عنوان اولین موضوع کشور بدانند و ارائه راهکارها در این عرصه باشد و مورد توجه جدی قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مسئله مهم روحیه جهادی در مدیریت اقتصادی کشور است گفت: رونق و جهش تولید با مدیریت‌های فانتزی انجام نمی‌شود باید مدیران در تمامی رده‌ها از اتاق‌ها و حصارهای ساختگی بیرون بیایند.

وی اظهار داشت: مخاطبان عزیز، ایران همان کشوری است که وزیر شاه می‌گفت «ایرانیان توان ساخت کوچک‌ترین چیزها را ندارند و باید برای پیشرفت از فرق سر تا نوک پا فرنگی شوند» ایران همان کشوری است که امروز ۴۰ هزار کیت تشخیص کرونا را به آلمان، صنعتی ترین کشور اروپا صادر می‌کند.

محمودی گفت: برای رزمندگان غیور الحشد الشعبی عراق که این روزها در برابر تروریست‌های داعش جانانه ایستادگی کردند دعا می‌کنیم و پیروزی کامل عراق اسلامی و جبهه مقاومت بر گروه‌های تکفیری و اربابان آمریکایی و اسرائیلی آنان را از خداوند متعال خواستاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار