رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس از استقرار کامل تیم واکنش سریع استان تهران در پایگاه پردیس خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 08 May 2020

محمدرضا قادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در پردیس، با اشاره با وقوع زمین لرزه بامداد امروز اظهار داشت: پس از وقوع زلزله 5.1 ریشتری بامداد امروز، طی فراخوانی با هماهنگی اتاق فرماندهی جمعیت هلال احمر استان تهران و فرمانداری شهرستان پردیس، نیروهای هلال احمر به حالت آماده باش در آمدند و در تمامی نقاط شهرستان مستقر شدند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس با آماده سازی خودروها همراه با تجهیزات کامل با تشکیل چند تیم در حال ارزیابی و رصد مناطق روستایی و بخش بومهن و جاجرود برای بررسی خسارات احتمالی زلزله می باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس همچنین افزود: زلزله تاکنون هیچ گونه خسارت و تلفات جانی در شهرستان پردیس نداشته و حتی یک مصدوم بر اثر ترس و فرار از زلزله گزارش نشده است.

قادی سپس ادامه داد: با توجه به نامشخص بودن زمان و مکان وقوع زلزله و پس لرزه های احتمالی از مردم خواست ضمن خونسردی تا 48 ساعت آینده هوشیار و گوش به زنگ باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان سطح دانش افزایی خود را بیشتر کرده و به نکات آموزشی امدادگران جمعیت هلال احمر توجه و دقت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار