کد خبر: ۸۴۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 08 May 2020

سجاد برنجی روز جمعه در نشست با اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی ملارد افزود: یکی از مهمترین موانع توسعه روستاها مشخص نشدن حریم آنهااست.

وی بابیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و تفکیک اراضی آینده روستاها را تهدید می کند. ادامه داد: بنیاد مسکن ملزم است طرح های هادی روستاهایی که افق ۱۰ ساله آن گذشته را سریعا بازنگری کند.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: هر چند وظیفه عمرانی دهیاران و شوراهای روستایی محدود در داخل بافت روستاها است اما می خواهیم که حتما در زمینه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از بافت نیز به دستگاه های مسئول شهرستانی کمک کنیم.

برنجی اضافه کرد: جهت گیری دولت در واریز منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها باعث توانمندسازی مدیریت روستایی در سراسر کشور شد و زیرساخت های روستاها را متحول کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شوراها ضمن پرهیز از دخالت در امور اجرایی باید به نحوه هزینه کرد این منابع  نظارت دقیق داشته باشد.

برنجی افزود: تجربه موفق بخشدارمرکزی ملارد به عنوان اولین بخشدار زن در استان تهران در دولت یازدهم کمک موثری به  گسترش الگو استفاده از بانوان به عنوان بخشدار در سایر شهرستان های استان شد.  

این مسئول تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی روستاها نیز در اوج مصرف از مهمترین دغدغه های مدیریت شهرستان ملارد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار