دومین رزمایش مواسات و همدلی مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان پیشوا برگزار و ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 08 May 2020

سرهنگ صمد سلطانی در مراسم رزمایش مواسات و همدلی پیشوا با اشاره به برگزاری دومین رزمایش اظهار داشت: دومین رزمایش مواسات و همدلی با هدف کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بیماری کرونایی پیشوا در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش تعداد 1500 بسته ارزاق بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد که این بسته‌ها شامل گوشت گرم، برنج، حبوبات و غیره است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) همچنین افزود: با توجه به حساب بانکی که در این زمینه برای دریافت کمک‌های خیرخواهانه مردم باز شده است، دو رزمایش دیگر نیز در پیشوا برگزار خواهد شد.

قدردانی امام جمعه پیشوا از کمک‌های مؤمنانه مردم در رزمایش مواسات

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا نیز در این مراسم با بیان اینکه مهّم‌ترین اقدام در شرایط شیوع ویروس کرونا شکل‌گیری همدلی و کمک‌های مؤمنانه مردم سراسر کشور بود تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرمودند شیعیان را به دو معیار بشناسید نخست نماز اول وقت و سپس کمک به نیازمندان و هم‌نوعان که در این راستا از مردم، خیران، بسیجیان و پاسداران نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

وی گفت: امیدواریم این رزمایش‌ها تداوم داشته باشد و از خیران و مردم نیکوکار خواهشمندیم نحوه کمک‌ها به گونه‌ای باشد که شأن افراد نیازمند و کم‌برخوردار رعایت شود.

رزمایش کمک مؤمنانه با حفظ عزّت نیازمندان صورت می‌پذیرد

همچنین حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در برگزاری رزمایش‌ها اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری خوشبختانه فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان پیشوا انجام شد که نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا تحت حمایت قرار گرفتند.

وی سپس خاطرنشان کرد: این دومین رزمایش مواسات در شهرستان پیشوا است که وظیفه می‌دانم از مردم، بسیجیان و پاسداران عزیز تشکر کنم با رعایت منزلت نیازمندان، نهایت تلاش را در راستای حفظ آبروی این عزیزان بکار می‌گیرند.

انتهای پیام/220/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار