کد خبر: ۸۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 09 May 2020
انفجار و ریزش آوار ساختمان مسکونی در تهران ۲ مصدوم داشت

تهران- حادثه انفجار شدید و ریزش آوار یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در محله کمیل (جنوب غرب پایتخت) منجر به مصدومیت شدید ۲ مرد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲:۴۷ بامداد امروز حادثه انفجار ساختمان مسکونی در محله کمیل به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه انفجار شدیدی رخ داده  و شدت انفجار به حدی بود که تمام دیوارهای ساختمان تخریب و همچنین دیوار بین این ساختمان و ساختمان مجاور نیز تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه همچنین شدت انفجار موجب شد که شیشه های چندین ساختمان مجاور نیز شکسته شود گفت: سه خودرو سواری که در مجاورت این ساختمان پارک بودند بدلیل ریزش آوار دچار خسارت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در اثر این حادثه ۲ مرد دچار مصدومیت شدید شدند و همچنین ۷ نفر از ساکنان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه هیچگونه شعله وری نداشت اما به جهت شدت انفجار ساکنان ساختمان های مجاور وحشت کرده و به خیابان آمده بودند.

ملکی گفت:علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار