کد خبر: ۸۴۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 09 May 2020

تکلیف مراسم شب قدر حرم امام رضا(ع) مشخص شد

مهر نوشت:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، حرم رضوی در شب‌های قدر همچنان بسته است.

حسن جعفری در حاشیه چهل و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان پیش‌بینی چند نقطه در سطح شهر مشهد مقدس و سایر شهرستان‌های استان برای برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر را یادآور شد و افزود: به منظور بهره‌گیری از فرصت معنوی شب‌های قدر مقرر شد در نقاطی از اماکن عمومی و روباز با رعایت همه اصول و پروتکل‌های بهداشتی مراسم این شب‌ها برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به اختصاص ۲۲ مکان روباز در مناطق مختلف سطح شهر مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: در این مکان‌ها با همکاری شهرداری مشهد، هیأت‌های مذهبی و سایر دستگاه‌های مرتبط در فاصله ساعات ۲۱.۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد به برگزاری مراسم اقدام خواهند شد.

وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن جمیع جهات و با توجه به نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر همچنان بسته خواهد بود و مشتاقان می‌توانند از طریق برنامه زنده تلویزیونی از فرصت معنوی این شب‌ها بهره‌برداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار