در فروردین امسال
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در بارندگی های فرودین سال 98 در کشور 22 استان از سیل و بارندگی خسارت دیدند.
کد خبر: ۸۴۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 12 May 2020

عزیز الله مهدیان در بازدید از واحدهای ساخته شده برای آسیب دیده گان از بارندگی های  فروردین 98  در محله های شهری ، روستاهها و طرح 120 واحدی بنیاد مسکن در شهرها و روستاههای سمیرم افزود: دو هزار و 80 واحد مسکونی بر اثر بارندگی فرودین سال 98 در استان اصفهان تخریب و به 1200 واحد مسکونی هم خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت بین شهرستانهای استان اصفهان به سمیرم وارد شد گفت: به 445 متقاضی در  خانه های آنها  بر اثر بارندگی آسیب دیده و تخریب شده بود افزون بر بیست و نه میلیاردو دویست و چهل میلیون تومان تسهیلات ساخت و  تعمیرات و و دوازده میلیاردو 195 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شد.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: هزار واحد مسکونی در سمیرم تسهیلات تعمیراتی دریافت کردند و تعمیر خانه های مسکونی در محله ها و روستاههای آسیب دیده از بارندگی  سال 98 به پایان رسید.

مهدیان گفت : پیش بینی شده بود که واحدهای ساخته شده در کل کشور تا پایان خرداد 99 به پایان برسد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی به تعویق افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار