رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم از حمایت شهرداری از 10 پایان‌نامه مرتبط با نیازهای شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۴ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، همایون یزدان‌پناه، با اشاره به حمایت شهرداری از پایان‌نامه‌ها و مقالات پژوهشی در راستا رفع نیازها و مشکلات شهری، اظهار کرد: شهرداری قم جهت تعامل بیشتر با مراکز علمی، پژوهشی و در راستای حل مسائل مبتلابه شهر و شهرداری، بر اساس دستورالعمل، از پایان نامه‌های دانشجویی که دارای موضوعاتی هستند که به حل مسائل شناسایی شده در شهرداری کمک می کنند، حمایت های مادی (در صورت تامین نقدینگی) و معنوی(علمی و ارائه اطلاعات لازم) در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری انجام می دهد.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با اذعان به اینکه طی سال‌های اخیر حمایت‌های ویژه‌ای از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در راستای رفع نیازهای شهر انجام شده است، گفت: از سال ۹۵ تاکنون فرایند حمایت از پایان نامه ۱۰ دانشجوی غیر همکار تا مرحله نهایی حمایت مالی انجام پذیرفته است.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: چهار نفر از این افراد که مورد حمایت‌ قرار گرفته‌اند مربوط به سال ۹۸ و ۴ نفر مربوط به سال ۹۷ و یک نفر مربوط به سال ۹۶ و یک نفر سال ۹۵ هستند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای استفاده از تسهیلات ویژه شهرداری در حمایت از پایان‌نامه‌ها برای اخذ لیست موضوعات مورد نظر شهرداری با گروه پژوهش شهرداری به شماره تماس ۳۲۹۴۴۲۰۳ تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار