معاون عمرانی استاندار:
  معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:مجموعه مدیریتی استان با همت و عزم جدی برای تملک پلاکهای باقیمانده و اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین اقدام کنند.  
کد خبر: ۸۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 17 May 2020

 اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین نیازمند عزم جدی مسئولین است

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین  ، اولین جلسه ساماندهی امامزاده حسین به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور شهردار قزوین، مدیران کل دفتر فنی و میراث فرهنگی و دیگر مسئولین با تاکید بر اولویت انجام تملکات اطراف بقعه و مقاوم سازی بنای بقعه برگزار شد.

فرخ زاد در جلسه مذکور تملک پلاکهای باقیمانده را بسیار ضروری دانست و گفت : به تعویق افتادن انجام تملکات و اجرای پروژه مشکلاتی برای ساکنین به وجود آورده و سبب نارضایتی مردم شده است لذا از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با یک همت و عزم جدی برای تداوم اجرای طرح اقدام کنند تا کارهای معطل مانده جبران شود.

 

وی گفت :تا کنون از ۲۳۰ واحد مسکونی واقع در طرح۱۵۶ واحد تملک شده و از ۷۴ پلاک باقی مانده نیز ۶۰ پلاک دارای سند می باشد که می بایست در اولویت تملک قرار گیرد.

فرخزاد یادآور شد: مجموعه تملک‌های انجام شده باید ساماندهی شودو با ارائه یک جدول زمان بندی خود را مکلف به اجرا بدانیم همچنین بازسازی بقعه نیز از هفته آینده آغاز شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ساختمان گلخانه نیز توسط شهرداری مرمت شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار