کد خبر: ۸۵۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 17 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران در مجلس دهم به آفتاب یزد گفت: الفاظ و واکنش‌های منفی علیه رئیس دولت اصلاحات آن هم در پس سکوت طولانی مدت او، بیانگر این است که جریان اصلاح‌طلبی دچار یک ریزش شدید شده و در واگرایی مردمی گرفتار آمده است. جریان اصلاح‌طلب در حال حاضر نه در میان قدرت چیزی دارد و نه در بین مردم آن پایگاه گذشته را دارد. پس باید حتما بازسازی و بازتعریف شود.
وکیلی گفت:  جریان اصلاح‌طلبی در حال حاضر نمی‌داند که عناصر گفتمانی اش چیست؟که بداند در بین مردم یا در میان قدرت می‌تواند بماند یا نه. به همین دلیل هم در بین رهبران اصلاح‌طلب تشتت در گفتمان و راهبرد وجود دارد. یکی از مبارزه با استکبار می‌گوید دیگری از تعامل و صلح و آشتی حرف می‌زند. دربین اصلاح‌طلبان امروز هیچ وحدت رویکردی وجود ندارد..
نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: این لشگر شکست خورده امروز با این شمایل، فقط آبروی خود را در 1400 خواهد برد. بخصوص این جریانی که یاد گرفته است حتما به شرط پیروزی باید در انتخابات حضور داشته باشد. جریانی که در سال 98 حاضر نیست ریسک کند و مسئولیت واحد بپذیرد، در سال 1400 می‌خواهد هزینه کند؟ آن هم در 1400 که ما هیچ نیرویی در قدو قامت اینکه شانس ریاست جمهوری داشته باشد، نداریم.
وکیلی گفت: اصولگرایان همیشه بازنده حاکمیت یکدست هستند. مجلس یکدست امروز و قوایی که دارد یکدست می‌شود را ببینید. این خطرناک است. مطمئنا دوره ماه عسل اصولگرایان بسیار کوتاه مدت خواهد بود. درهرصورت اصلاح‌طلبان خودشان را بازیابی کنند. اگر اصلاح‌طلبان به بازیابی خودشان بپردازند و گزینه‌ای را متناسب با این منشور جدید رونمایی کنند شاید انتخابات 1400 برای اصلاح‌طلبان باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرزند ایرانم
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
با سلام وادب خدمت شما آقای وکیلی

بنظر حضرتعالی آیا اصلاح طلبان یا منفعت طلبان بازم هم میتوانید دم از عدالت و اصلاحات بزنید
هر دوره ای که این منفعت طلبان بر سر کار اومدن ببین چه گندی به مردم و مملکت زدن
یکی بی بندباری رو ترویج داد دیگری میخواست شورای رهبری تشکیل دهد و آخری هم با دزد پرورش دادن مردم و مملکت رو به فنا برده
و کشور رو به بهانه ی برجام به این فلاکت و بدبختی کشانده
اگه خدمه نداری خوبه که یه گشتی در بین مردم بزنید تا متوجه تن فروشی و خانه های بدبختی و جرم و جنایت فقط وفقط بخاطر فقر و تنگدستی هستش
مردم رو از همه چیز بیزار کردید
سفره های مردم رو به یک هزارم کوچک کردید
کلید مشکلات آوردید و قفلهای باز رو قفل کردید
به چه رویی دم از بازگشت اصلاحات میزنید
ودر مورد اصولگرایان قضاوت میکنید
انشاالله مجلس اصولگرایان با همت و پشتکار بتوانند مشکلاتی که اصلاحات برای کشور رقم زده اند بتوانند بصورت جهادی حتی اگه از هستی خودشان مایه گذاشتن حل و فصل نمایند
تا مردم فریب شعارهای احوال شما ها رو نخورند انشالله.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار