تهران-پویش «تهرانیار» فعالیت خود را با هدف ترویج مسئولیت اجتماعی و معرفی افراد، سازمان‌ها و ارگان‌های مسئولیت‌پذیر در مقابله با بیماری کرونا آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 17 May 2020

این پویش فعالیت رسمی خود را پس از گذشت بیش از دو ماه از آغاز اعلام رسمی نخستین موارد ابتلا به کرونا در ایران آغاز کرده است.

پویش «تهرانیار» بنا دارد تا به معرفی افراد، شرکت‌ها و سازمان‌هایی بپردازد که در روزهای شیوع کرونا در کنار مردم و اقشار آسیب دیده از این ویروس بوده و به عبارتی دیگر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌اند.

دامنه فعالیت تهرانیار در حال حاضر مربوط به شهر تهران است، چرا که تهران به عنوان یکی از کانون‌های شیوع کرونا با مشکلات فراوانی روبه رو شده که برخی از آنها همچنان برای شهر و شهروندان ادامه دارد.

در این شرایط بسیاری از افراد، کسب‌وکارها، نهادها و سازمان‌ها تلاش کرده‌ و همچنان نیز در تلاشند که یار روزهای سخت همشهریان خود، به ویژه اقشار ضعیف‌تر بوده و به آنها کمک کنند.

هدف تهرانیار انعکاس این اقدامات است، تا هم رفتاری انسانی را ترویج و هم از یاریگران مردم تقدیر کند.

در این راستا نیز تهرانیار این اقدامات را در پایگاه اطلاع رسانی خود به نشانی tehranyaar.ir معرفی خواهد کرد اما برای تحقق بیشتر آن از شهروندان نیز درخواست مشارکت دارد.

شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت افراد یا سازمان‌ها در حوزه مقابله با کرونا اطلاعات و تصاویر مربوط به این افراد را از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی برای تهرانیار ارسال کرده یا آن را با هشتگ #تهرانیار در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ۲۷ اردیبهشت ماه، ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۳ هزار و ۱۴۷ نفر از بیماران بهبود یافته و ۶ هزار و ۹۳۷ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار