کد خبر: ۸۵۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 17 May 2020

 

 

تابناک/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان گیلان گفت: روزانه ۵ هزار ماسک توسط طلاب خواهر استان گیلان تهیه می شود.

مینا مهدوی در گفت وگو با شفقنا در خصوص فعالیت های جهادی طلاب استان گیلان در خط مقدم مبارزه با کرونا اظهار داشت: دوخت روزانه ۵ هزار ماسک، دوخت ۸۰۰ گان پزشکی برای بیمارستان، تهیه هدیه ویژه نیمه شعبان برای کادر درمانی و پخش مواد ضد عفونی کننده در سطح استان بخشی از فعالیت های بانوان طلبه جهادگر این استان بوده است.

او با اشاره به اینکه طلاب استان گیلان پیشتاز در عرصه تغسیل و تکفین درگذشتگان کرونا بودند گفت: تغسیل اموات کرونایی توسط ۵۰ نفر از جهادگران طلبه انجام پذیرفت که در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از این عزیزان تجلیل شد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان گیلان افزود: دو هزار سنجاق سینه حرز امام جواد(ع) به بیماران کرونا، کادر درمانی، و جهادگران در بیمارستان ها با مشارکت بسیج استان اهدا شد.

مهدوی افزود: همچنین ۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های درگیر با کرونا تهیه و توزیع شد و برای طلاب مشغول در بیمارستان و تغسیل نیز غذا و با همکاری هلال احمر برای این جهادگران آجیل نیز تهیه و توزیع شد.

او با بیان اینکه ۵۰۰ عدد کفن مزین به زیارت عاشورا برای اموات کرونایی اهدا شد گفت: در فضای مجازی نیز برای آگاهی و کاهش اضطراب محتواهایی تولید و انتشار داده شد همچنین در جهت تسلی بخشیدن با خانواده های داغدار صحبت می شد و با هماهنگی حافظان قرآن برای اموات کرونایی ختم قرآن برگزار می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار