معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، نقش زیباسازی و پاکسازی حریم راهها را در ارتقای ایمنی مهم برشمرد و گفت: حریم راه های ارتباطی هراز و سوادکوه پاکسازی شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 18 May 2020

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، نقش زیباسازی و پاکسازی حریم راهها را در ارتقای ایمنی مهم برشمرد و گفت: حریم راه های ارتباطی هراز و سوادکوه پاکسازی شد.

حسن جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر از پاکسازی وایمن سازی حریم راه‌های این استان توسط راهداران این اداره کل خبر داد واظهار داشت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی سوادکوه و هراز با جدیت در حال اجراست.

وی به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محورهای ارتباطی مازندران، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان سرسبز، همواره پاک و زیبا باشد. وی اظهار داشت: تمامی مسئولان ذیربط باید با تمهیدات لازم در خصوص زیباسازی و پاکسازی منظر حریم راه‌ها کوشا باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح اشاره و افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و سوانح رانندگی ایفا نماید تلاش و همکاری همه کاربران جاده‌ای در حفظ و حراست از حریم راه‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه‌های مواصلاتی استان اینگونه عنوان کرد: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار