احسان منصور کیایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محور‌های شریانی استان برای بهسازی جاده‌های مواصلاتی آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 19 May 2020

سال گذاشته ۲۵ هزار مترمربع محور‌های مواصلاتی استان لکه‌گیری شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان صبح سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به حجم بالای تردد ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان و اهمیت کیفیت روسازی راه‌ها در هدایت و ایمنی ترافیک، ضرورت بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغازشده است.

احسان منصور کیایی اصلاح و بازسازی شانه‌های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل، تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان درجهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.

منصور کیایی ابراز کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاه‌های متولی در سطح استان، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه‌ها و افزایش رضایتمندی و آرامش مردم خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار