مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: البرز در حوزه انتصاب بانوان رتبه پنجم کشور را دارد و این رتبه با احتساب انتصابات اخیر ارتقا نیز خواهد یافت.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 23 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مریم اسماعیلی فرد در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان گفت: این سند با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شده و مجری طرح، جهاد دانشگاهی استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه در فرآیند تدوین سند جلسات متعددی با ذینفعان اجرایی علمی دولتی و غیر دولتی برگزار شد، ادامه داد: هدف این سند این است که مهمترین مسائل استان البرز در حوزه زنان و خانواده شناسایی و اولویت بندی شود.

اسماعیلی فرد گفت: بر این اساس اعتبارات محدود را برای حل مسائل این حوزه سوق خواهیم داد.

وی افزود: امید است در جهت تحقق سیاست های کلی نظام در حوزه خانواده ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تحقق هدف عدالت جنسیتی که جزو اهداف مهم برنامه ششم توسعه نیز است، گام برداریم.

این مسئول اضافه کرد: در این نشست به صورت ویدئو کنفرانس میزبان خانم دکتر ابتکار معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری بودیم که از استاندار محترم البرز به دلیل اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان و انتصابات قدردانی کردند.

وی افزود: معاون رییس جمهور حمایت خود را در جهت تحقق برنامه های البرز در حوزه بانوان و خانواده اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار