مدیرکل کمیته امداد استان؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به تمهیدات کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه در استان، گفت: ۳۰۴ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در ایلام راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۵۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 24 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: صرفاً مؤسسات و دستگاه‌هایی در این استان مجوز جمع آوری زکات فطریه مردم را دارند که قبلاً مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از ستاد زکات استان دریافت کرده باشند.

وی بیان کرد: به همین خاطر از نیروی انتظامی درخواست داریم با آنهایی که بدون داشتن مجوز از ستاد زکات استان اقدام به جمع آوری زکات فطریه می‌کنند برخورد و از اینکار ممانعت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات به عمل آمده در خصوص جمع آوری زکات فطریه مردم این استان، به منظور جلوگیری از بی نظمی‌ها و سودجویی برخی افراد در زمینه جمع آوری زکات فطریه، لذا صندوقهای جمع آوری زکات باید لوگو و پوستر مخصوص دبیرخانه ستاد زکات استان روی آنها چسبانده شده باشد.

دبیر ستاد زکات استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد ۳۰۴ پایگاه در این استان به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم این استان تدارک دیده شده است، افزود: تعداد ۵۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری فطریه نیز در بین مردم استان توزیع شده که در روز عید سعید فطر جمع آوری خواهند شد.

وی به نحوه هزینه کرد زکات جمع آوری شده در پایان روز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: نیازمندانی که مستحق دریافت زکات فطریه هستند از قبل شناسایی شده و بر اساس اولویت، زکات فطریه در بین انها توزیع خواهد شد.

موسی نژاد با عنوان اینکه جمع آوری کنندگان زکات فطریه موظف هستند در روز عید سعید فطر زکات جمع آوری شده را به حساب ستاد زکات استان و شهرستان واریز کنند، افزود: ستاد زکات نیز در همان روز مبالغ جمع آوری شده را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار مؤسسات جمع آوری کننده قرار می‌دهد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار