کد خبر: ۸۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 23 May 2020

 

صادق زیباکلام گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد.
 
                                                   زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد

به گزارش تابناک، صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی درباره نقش‌آفرینی و جایگاه حزب کارگزاران در عالم سیاسی ایران روز‌های ایران گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. در واقع کارگزاران همان‌قدر زنده است که جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی زنده‌اند. حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم، چون کارگزاران از او حمایت کرده است، اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.

به گزارش نامه نیوز، او ادامه داد: مردم نسبت به عالم سیاست ناامید شده‌اند و تنها افرادی رأی می‌دهند که احساس تکلیف شرعی می‌کنند یا رقابت‌های قومی و منطقه‌ای باعث شرکت آن‌ها می‌شود. در دوم اسفند سال گذشته آراء متعلق به این دو دسته بود. مردم دیگر نه کارگزاران و نه دیگر گروه‌های سیاسی را را قبول دارند. در انتخابات۱۴۰۰ هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کارگزاران با معرفی افرادی، چون جهانگیری یا محسن هاشمی می‌تواند در انتخابات۱۴۰۰ نقش‌آفرینی کند، گفت: هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. کارگزاران تمام شده است و واقعا من تصور می‌کنم این شعار اصولگرا، اصلاح‌طلب دیگه تمومه ماجرا در عالم سیاست ما کاملا جریان دارد و نوع نگاه مردم نسبت به جریان‌های سیاسی اینگونه است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار