کد خبر: ۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 30 August 2015

رشت - ایرنا - مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان از برگزاری هفت کارگاه طرح ضیافت اندیشه اساتید طی تابستان امسال خبر داد.
[برگزاری هفت کارگاه طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه های آزاد گیلان]

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی کریمیان روز یکشنبه در مراسم برگزاری این کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت افزود: طرح دانش افزایی و توانمندسازی اساتید در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سند چشم انداز توسعه کشور به اجرا درآمده است.
وی بیان کرد: طی این مدت 200 نفر از استادان و نخبگان دانشگاهی در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه های آزاد اسلامی واحد رشت، لاهیجان، آستارا و واحد فومن و شفت شرکت داشته اند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاهی آزاد اسلامی با معرفت دینی و سیاسی، محتوای فلسفه تعلیم و تربیت، اندیشه سیاسی و دیپلماسی و معرفت شناسی آشنا می شوند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این آیین افتتاح این کارگاه گفت: برنامه های اسلامی و سیاسی مانند طرح ضیافت اندیشه موجب گردهم آمدن اساتید و نخبگان دانشگاهی در محیط های مقدس و معنوی، در فضایی پرطراوات و سرشار از شادابی، خودسازی و تهذیب می شود.
مجتبی ملکی چوبری افزود: طرح ضیافت اندیشه یک فضای دلنشین و معنوی است که اساتید فرصت مناسبی پیدا می کنند تا ضمن کسب هرچه بیشتر معارف اسلامی، قرآنی و سیاسی و آشنایی با فضای نظام سیاسی و اسلامی و نگاه عمیق به جریانات فکری و فرهنگی به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداخته و در یک محیط باز و آزاد به بحث و تبادل نظر پیرامون این مباحث بپردازند.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه اساتید در تربیت دانشجویان و جوانان مومن و متخصص و کارآمد در تحقق ایده دانشگاه آزاد اسلامی و نیل به اهداف سند چشم انداز توسعه، طرح دانش افزایی و توانمندسازی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه اجرا می شود.
وی ادامه داد: ارتقا مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی اساتید در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت های آموزشی، پژوهشی و تربیتی جامعه و تقویت روحیه خودباوری در قالب طرح های مختلف دانش افزایی و معرفت افزایی و ... از اهداف اصلی این اجرای طرح ضیافت اندیشه است.
به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، 25نفر از استادان عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی در طرح ضیافت اندیشه از هشت تا یازدهم شهریور ماه جاری شرکت دارند.
در کارگاه طرح ضیافت اندیشه واحد فومن و شفت، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم عضو هیات علمی دانشگاه شیراز مطالب تخصصی در قالب کارگاه یاد شده ارائه می کند.
دانشگاه آزاد اسلامی در گیلان دارای 15 مرکز و واحد دانشگاهی است.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار