کد خبر: ۸۵۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 31 May 2020
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمنان امروز به قدرت سپاه پاسداران پی برده‌اند گفت: تهاجم دشمنان به خاک وطن قطعا پاسخی کوبنده‌تر و محکم‌تر در بردارد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» امروز(یک‌شنبه،۱۱ خرداد) در مراسم تکریم و معارفه نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای اهداف ولایت حرکت کرده و فعالیت می‌کند.


مسئول سابق دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اکنون دشمنان به قدرت سپاه پاسداران پی برده‌اند گفت: هر حرکت تهاجمی از سوی دشمنان به خاک وطن، مطمئنا پاسخی کوبنده‌تر و محکم‌تر دریافت می‌کند.

 

وی به توقیف کشتی غیرمحافظ ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در برابر این گستاخی دشمنان، نیروهای امنیتی ایران کشتی با محافظ انگلیسی را توقیف کردند.

 

*ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مورد توجه مسئولان باشد

سردار «محمد عبدالله‌پور» نیز در این مراسم اظهارکرد: امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان هستیم.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در راستای امنیت و پاسداری انقلاب و هم‌دل و هم‌جهت کردن مردم تلاش می‌کند افزود: ترویج جهاد و شهادت در راستای حفاظت از انقلاب و نظام مورد توجه قرار گیرد.


عبدالله پور اذعان کرد: هر آمدنی، رفتنی دارد و امیدواریم بتوانیم در مسئولیتی که داریم مشکلات و موانع جامعه را شناسایی و رفع کرده و در حفظ و حراست انقلاب و نظام کوشا باشیم.

 

* فعالیت در خط ولایت افتخار است

حجت الاسلام «احسان‌الله محمدی» با بیان اینکه امیدوارم بتوانم با همکاری مسئولان استان بتوانم در مسئولیت جدید انجام وظیفه کنم گفت: امیدوارم در راستای خدمت‌رسانی آنگونه که شایسته است، فعال باشم.


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان‌ اذعان کرد: حفاظت و پاسداری از خون شهدا و تامین امنیت از وظایف مهمی است که دنبال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران همواره کنار مردم و محرومان بوده و در بحران‌ها فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.

 

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» تقدیر و «احسان الله محمدی» به‌عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان‌ معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار