رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: در دو ماهه اول سال جاری، بیش از هزار خودرو در سطح استان پلاک گذاری شده است.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در دو ماهه اول سال جاری، ۱۷۰۶ خودرو و ۵۷ موتورسیکلت در سطح استان پلاک گذاری شده است.

وی افزود: همچنین سال گذشته ۱۶ هزار و ۹۲۵ خودرو و ۷۶۵ موتور سیکلت پلاک گذاری شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ازدحام مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودوریی سراسر استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: شهروندان تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجعه غیر ضروری به این مرکز خودداری کنند.

انتقال پلاک به نام خریدار در زمان خرید و فروش خودرو

وی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش‌های قولنامه‌ای خودرو و بی‌تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است، یادآور شد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی ادامه داد: خارج کردن و انتقال پلاک‌های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش‌های ایران خودرو و شرکت سایپا، تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان به مراکز تعویض پلاک است.

سرهنگ کهزادی تصریح کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک‌گذاری استان خط‌کشی شده و صندلی‌ها نیز به صورت یک در میان استفاده می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار