علی بقایی از برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه سیاسی - الهی امام (ره) خبر داد و گفت: فردا در روز ۱۴ خردادماه به نیت امام و شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری ۱۰۰ هزار قرص نان توسط ۵۰ نانوایی حاشیه شهر پخت و توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 02 June 2020
فرمانده سپاه ناحیه همدان از توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان در حاشیه شهر همدان خبر داد و گفت: به مناسبت ۱۴ خردادماه نشست‌های بصیرتی در فضای حقیقی و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، بقایی ضمن تسلیت ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه‌های این ایام اظهار کرد: در این ایام علاوه بر فضاسازی، نشست‌های بصیرتی در فضای حقیقی و مجازی توسط پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه سیاسی - الهی امام (ره) خبر داد و گفت: فردا در روز ۱۴ خردادماه به نیت امام و شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری ۱۰۰ هزار قرص نان توسط ۵۰ نانوایی حاشیه شهر پخت و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه امسال دسته عزاداری تشکیل نمی‌شود خاطرنشان کرد: سه زندانی غیر عمد توسط هیات عزاداری ۱۴ خرداد و بسیجیان شهرستان همدان آزاد می‌شوند.

وی از تجدید بیعت با امام و شهدا در مزار شهدا طی عصر امروز خبر داد و یادآور شد: فردا هم پیاده‌روی توسط بسیجیان استان از مقابل مزار شهیدان حاج‌بابایی مریانج به سمت امامزاده محسن (ره) برگزار خواهد شد.

بقایی در ادامه با بیان اینکه بنده در سال ۶۸ و زمان رحلت امام (ره) دانش‌آموز بودم به بیان خاطراتی از آن دوران اشاره کرد و گفت: کلاس پنجم بودم و به یاد دارم امتحان جغرافیا داشتم، صبح رادیو خبر رحلت امام را پخش کرد که بسیار حزن‌انگیز بود و همه تا مدتی در بهت فرو رفتند.

وی ادامه داد: پس از اعلام رحلت امام همه خانواده لباس مشکی پوشیدیم و برای عزاداری در برنامه‌های مختلفی که ترتیب داده شده بود شرکت کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تا چهل روز هر شب نقطه‌ای از شهر مراسم عزاداری برگزار بود گفت: به قدری فقدان امام در آن روز‌ها سخت و حزن‌انگیز بود که همه از پیر و جوان غرق در عزا و ماتم بودند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به سیره امام (ره) آن را تنها راه نجات از مشکلات دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه همواره راهگشا بوده و باید در این مسیر حرکت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار