مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه می‌گوید که طی سه ماه گذشته و با شیوع ویروس کرونا ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شرکت وارد شده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 07 June 2020

«فرنوش نوبخت» روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: زمانی که میزان مسافران مترو بیش از ۷۰ درصد کاهش یافت، تغییری در اعزام حرکت قطارها ایجاد نشد و به منظور جلوگیری از شلوغی در ایستگاه‌ها سرفاصله حرکت قطارها همچون روزهایی که بیش از یک میلیون مسافر داشتیم، به صورت منظم انجام شد.

وی بیان کرد: در این شرایط سخت سرفاصله حرکت قطارها در خط سه از هفت به ۶ دقیقه و همچنین در خط ۲ نیز از ۳.۵ به سه دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اقدامات این شرکت برای حفظ سلامت مسافران، بیان کرد: سخت‌گیری برای استفاده از ماسک در مترو از روز شنبه، ۱۰ خردادماه بیشتر شده و از حضور مسافران بدون ماسک در مترو جلوگیری می‌شود.

«نوبخت» همچنین از مسافران مترو خواست که برای حفظ جان خود و دیگران از ماسک استفاده کنند و به گفته وی در تمامی ۱۲۷ ایستگاه مترو تهران و حومه، ماسک با قیمت مصوب در حال عرضه است.

وی افزود: ضدعفونی واگن‌های مترو تهران نیز طبق برنامه و در چند نوبت انجام می‌شود و در زمینه ضدعفونی قطارهای مترو نیز مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و ۱۲۷ ایستگاه فعال است؛ هرچند در اسفندماه و تعطیلات نوروزی میزان مسافران مترو از بیش از یک میلیون نفر در روز به زیر ۱۰۰ هزار مسافر کاهش یافت و این کاهش محسوس خسارت‌های زیادی به ناوگان مترو تهران وارد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار