کد خبر: ۸۶۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 09 June 2020
پروتکل‌های بهداشتی همچنان در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اجرا می‌شود

شهرری - روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام کرد: پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا همچنان در این آستان مقدس لازم الاجرا است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، در سالروز رحلت ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)، فقط یکی از درهای حرم مطهر، دقایقی کوتاه به صورت محدود و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، گشوده و مجددا بسته و به روال قبل بازگشت.

این گزارش می افزاید: به اطلاع عاشقان و دلدادگان آل الله (ع) می رساند؛ درهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان بسته بوده و فقط صحن های مطهر با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای زائران است.

در این گزارش آمده است: این آستان مقدس ضمن تأکید بر عدم صدور هرگونه دستوری از سوی تولیت آستان مقدّس مبنی بر بازگشایی حرم های مطهر و رد هرگونه مصاحبه و اعلام رسمی در خبر منتشر شده در این مورد، اعلام می دارد پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا همچنان در آستان مقدس لازم الاجرا است.

حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پانزدهم شوال (۲۵۲ ه. ق)، در شهرری وفات یافت، آن حضرت به این علت که متوکل عباسی شرایط نامساعد و وحشتناکی برای زندگی و فعالیت نوادگان پیامبر (ص) و علی (ع) فراهم آورده بود به شهرری هجرت کرد زیرا در این شهر زمینه‌های مساعد شیعی و انقلابی وجود داشت. به روایتی که از ملاباقر مازندرانی ذکر شده است هجرت حضرت عبدالعظیم (ع) به شهرری به دستور امام هادی (ع) بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار