کد خبر: ۸۶۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 09 June 2020
تابناک/معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی البرز گفت: دو ماه ابتدای سال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی محقق نشده بود و در نظر داریم خرداد ماه این افزایش حقوق بر اساس حروف الفبا اجرایی شود.
حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی البرز از این ماه افزایش می‌باید

ابولحسن قورچیان، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی شیوع کرونا مقرر شد پرداختی بیمه در ماه‌های اسفند و فررودین توسط دولت انجام شود.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی البرز بیان کرد: دو ماه ابتدای سال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی محقق نشده بود و در نظر داریم خرداد ماه این افزایش حقوق بر اساس حروف الفبا اجرایی شود.

قورچیان اضافه کرد: رانندگان تاکسی که خود صاحب خودرو هستند طبق قانون کار جزومشاغل سخت نیستند و اگر اصرار به این موضوع دارند باید توسط اتحادیه خود در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند و پس از تصویب موضوع تأمین اجتماعی نیر به قانون تمکین خواهد کرد.

به گفته وی همسان سازی حقوق تأمین اجتماعی نیز طی چندین ماه گذشته توسط دولت در دست بررسی بوده است و نتیجه گیری به صورت ملی انجام و اعلام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تا کنون حداقل پرداخت بیمه به عنوان حقوق بازنشستگی برای سال جاری تعریف نشده است، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با بررسی سابقه بیمه خود در سایت تأمین اجتماعی ازمراجعه حضوری در این شرایط خاص خودداری کنند، همچنین سایت تأمین اجتماعی شرایطی برای جمع آوری درخواست‌ و مطالبات مردمی نیز آماده کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار