کد خبر: ۸۶۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 13 June 2020
 

تابناک/مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۲۴ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با یک خودرو در جاده خمام – حسن رود

سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان گفت: یک عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی سمند در محور خمام به حسن‌رود جان باخت.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور خمام به حسن‌رود، ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا که در شانه خاکی محور خمام به حسن‌رود محله زیرده در حال ورود به مسیر اصلی بود، با یک خودروی پژو روآ برخورد می‌کند و هر ۲ خودرو دچار خسارت جزئی می‌شوند.

سرپرست پلیس راه گیلان ادامه داد: راننده سواری پژو روآ پس از برخورد از خودرو پیاده و برای نمایان‌سازی خودروی تصادفی با چینش علائم هشدار دهنده، قصد ایمن‌سازی محل را داشت که یک دستگاه خودروی سمند با این فرد برخورد می‌کند.

سرهنگ صفاری بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پژو روآ که در واقع عابر پیاده بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

او اظهار داشت: کارشناسان علت این حوادث را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده سواری تیبا و عدم توجه به جلوی سواری سمند اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: هرگاه تصادف تنها منجر به خسارت مالی شود به نحوی که امکان حرکت وسیله نقلیه سلب نشده باشد، رانندگان موظفند بلافاصله وسیله نقلیه را برای رسیدگی و بازدید کارشناسان تصادفات در محل حادثه به کنار راه منتقل کنند تا موجب سد معبر نشوند.

کشف ۱۶ رأس دام فاقد مجوز در فومن

سرهنگ عباس حقیقی‌نیا، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: ۱۶ رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و حمل از یک دستگاه نیسان در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی باری نیسان حامل احشام مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۶ رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد، اظهار داشت: خودرو به پارکینگ منتقل و متهم ۳۷ ساله به همراه پرونده مربوطه تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

سرهنگ حقیقی‌نیا با اشاره به اینکه متهم قصد انتقال احشام به خارج از استان را داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضایی دام‌ها تحویل کشتارگاه صنعتی شدند.

او بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی دام‌های کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی از بیماری‌ها قابل سرایت از حیوانات به انسان هستند، جابجایی و انتقال آن‌ها بدون مجوز دامپزشکی می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

۱۲ کیلوگرم تریاک در ایست و بازرسی رودبار کشف شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری، در محور مواصلاتی به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از ساک دستی همراه این فرد ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۲۱ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

او با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار