گروه استان‌ها- رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهارستان با اشاره به تعطیلی پروژه‌های ورزشی در شهرستان گفت: خانه جوان بهارستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به‌علت محدودیت اعتبارات عمرانی تخصیص اعتبار ندارد و برای تکمیل آن به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۸۶۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 13 June 2020
تهران| پروژه‌های ورزشی بهارستان در پیچ کمبود اعتبار متوقف شد

حسن داورزنی با اشاره به پیگیری اعتبارات 4 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در شهرستان بهارستان اظهار داشت: تمامی این پروژه‌ ها اولویت‌دار است که برخی از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به خرید دیوار صخره‌نوردی برای ورزش دوستان این رشته بیان کرد: نصب دیوار صخره در مجموعه ورزشی الهیه به حدود 200 میلیون اعتبار نیاز دارد که به‌دنبال تامین اعتبار آن هستیم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهارستان افزود: با وجود استقبال سرمایه‌‌گذاران در مشارکت پروژه‌های ورزشی در شهرستان بهارستان، اما متاسفانه به‌علت فقدان زمین با کاربری ورزشی، برای حضور سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان در احداث اماکن ورزشی با محدودیت روبه‌رو هستیم.

داورزنی سپس تصریح کرد: استعداد و ظرفیت ورزش‌های قهرمانی انفرادی در شهرستان بهارستان بسیار بالا است و این در حالی است که برای احداث اماکن ورزشی تخصصی به حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه نیاز داریم.

وی با اشاره به تعطیلی پروژه‌های عمرانی ورزشی در شهرستان بهارستان افزود: خانه جوان بهارستان با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به علت محدودیت اعتبارات عمرانی تخصیص اعتبار ندارد و تاکنون تعطیل مانده است که برای تکمیل این‌ پروژه به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهارستان با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیارها در ساخت سالن ها و اماکن ورزشی ورود و حرکت خوبی را در سال‌های اخیر داشته‌اند گفت: برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی و تامین رفاه عمومی جهت‌گذران اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها با تراکم جمعیتی بسیار بالا در بهارستان به مشارکت حداکثری مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خوشبین هستیم‌.

انتهای پیام/220/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار