کد خبر: ۸۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 13 June 2020

عزم جدی برای نظارت بر قانون ۳ مسافر در تاکسی‌های تهران

تهران - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظارت جدی بر اجرای قانون ۳ مسافر در تاکسی‌های تهران وجود دارد.

«علیرضا قنادان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنان برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قانون ۳ مسافر در تاکسی های پایتخت در آماده باش است.

وی گفت: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان تاکسیرانی و اعمال تمهیدات ویژه برای رعایت الزامات این طرح، تیم های نظارتی و گشت های عملیاتی سازمان تاکسیرانی در آماده باش هستند.

قنادان ادامه داد: رعایت قانون ۳ مسافر به عنوان یکی از الزامات طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از اولویت های سازمان تاکسیرانی از طرق مختلف تحت رصد و نظارت قرار دارد.

به گفته وی، طبق گزارش های ارسالی، اکثر تاکسیرانان و مسافران نسبت به اهمیت اجرای این طرح آگاهی کامل دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران است افزود: استفاده از اقلام بهداشتی نظیر ماسک، محلول های ضدعفونی و دستکش به عنوان یک ضرورت و ضمانت سلامتی از سوی تاکسیرانان و مسافران رعایت می شود که برای در دسترس بودن آن در پایانه های بزرگ تاکسیرانی عرضه آن با قیمت مصوب دولتی در حال انجام است تا شهروندان به راحتی به این اقلام دسترسی بیابند.

وی عنوان کرد: بهداشت فردی و ترغیب مسافران به استفاده از ماسک همواره از سوی تاکسیرانان رعایت می شود و به عنوان رسانه های شهری نقش بسزایی در مقابله با کرونا دارند.

قنادان تاکید کرد: پایانه های تاکسیرانی از جمله پایانه پل سیدخندان، پایانه میدان ونک، پایانه میدان رسالت، پایانه سازمان آب واقع در فلکه دوم صادقیه و پایانه آتش نشان واقع در میدان امام خمینی همچنان دایر است و مسافران می توانند ماسک را با قیمت دولتی تهیه کنند.

به گزارش ایرنا و بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، به منظور حفظ فاصله اجتماعی، رانندگان تاکسی موظف هستند سه مسافر سوار و کرایه مسافر چهارم را از سه مسافر دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار