کد خبر: ۸۶۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳ 19 June 2020

دختر ۱۹ ساله در رودخانه فشم غرق شد

تابناک/رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: دختر ۱۹ ساله‌ای روز گذشته (چهارشنبه) در رودخانه جاجرود (محدوده فشم) غرق شد و جسد وی پس از ساعت ها جستجو کشف و تحویل کلانتری شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شمیرانات، حسن فراهانی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اعلام حادثه از مرکز کنترل عملیات آتش نشانی شهرداری اوشان، فشم، میگون مبنی بر غرق شدن خانم جوان در رودخانه مذکور (پشت رستوران رادیکال) بلافاصله یک تیم پشتیبان از پایگاه امداد و نجات قوچک، دو تیم آتش نشانی شهرداری فشم و دو تیم از آتش نشانی لواسان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ساعت ها جستجو جسد فرد غرق شده توسط عوامل امدادی از رودخانه خارج و تحویل پرسنل کلانتری منطقه شد.

فراهانی با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می‌دهد تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان دارای کوه‌ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار