معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی مشروط به رعایت دستور‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت از اول تیر می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 19 June 2020
محمدعلی جعفری افزود: همه سینما‌های اصفهان اقدام‌های لازم برای بازگشایی سالن‌های سینمایی را انجام داده اند و دستور‌های لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به آن‌ها ابلاغ و پیگیری شده است.
وی با اشاره به خسارت سنگین وارده به سینما‌های استان به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، افزود: هنوز درباره اینکه آیا بلیط‌های سینما نیم بها به فروش برسد تصمیم قطعی گرفته نشده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه لازم است هنگام ورود و خروج تماشاچیان و حضور در سالن انتظار، فاصله‌گذاری ایمن رعایت شود و در دسترس بودن مایع ضدعفونی کننده برای مراجعه‌کنندگان الزامی است گفت: ضد عفونی کامل سینما و سالن‌ها طبق دستورالعمل اعلامی وزارت بهداشت هر روز یک بار الزامی است و بوفه‌های سینما موظف به رعایت موازین بهداشتی هستند و مجاز به عرضه مواد غذایی، تنقلات و نوشیدنی به‌صورت فله نیستندو استفاده از دستکش و ماسک در محیط سالن‌های سینمایی برای کارکنان و مراجعان الزامی است.

شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما حدود سه میلیارد تومان خسارت و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عدم النفع به بخش سینمایی استان اصفهان وارد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار