شهردار منطقه یک تهران گفت: تخلف ساخت و ساز انجام گرفته در منطقه یک تهران که اعلام شده مربوط به حسن روحانی است صحت ندارد و ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۸۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 20 June 2020

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره موضوع ساخت و ساز غیرقانونی برای خانه حسن روحانی رئیس‌جمهور در منطقه جماران اظهار داشت: تخریب ملک انجام گرفته مربوط به رئیس‌جمهور نیست بلکه متعلق به نهاد ریاست جمهوری است.

وی افزود: در سال 98، نهاد ریاست جمهوری نسبت به تکمیل ساخت و ساز در این ملک اقدام کرده بود و درخواست اخذ پروانه از شهرداری تهران داشت.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اینکه کاربری این ملک مسکونی است و به هیچ عنوان باغ نیست،‌گفت:‌بر اساس ضوابط طرح تفصیلی این ملک دارای تراکم 300 درصد است و بر اساس ضوابط طرح ویژه مصوب ساماندهی محدوده جماران طرح ارائه شده به صورت دو طبقه روی زمین و سه طبقه زیر زمین ارائه شده که  منطبق بر ضوابط طرح تفصیلی است.

موسوی خاطرنشان کرد: با این وجود مأموران شهرداری اخیراً متوجه شدند که این طبقه برخلاف ضوابط مصوب ساخته شده است و مأموران اجرائیات نسبت به تخریب آن اقدام کردند.

به گزارش تابناک تبریز، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران نیز در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرده است اظهار داشت: ساخت و ساز غیرقانونی برای خانه حسن روحانی انجام گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :