شهردار اصفهان گفت: با همکاری بخش خصوصی و شهرداری اصفهان فردا 20 ورزشگاه بهسازی و نوسازی شده در قالب برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» در اختیار شهروندان اصفهانی قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 20 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه تابستان با ورزش و تفریح و اوقات فراغت همراه است اما به دلیل شرایط کرونایی باید با رعایت اصول فاصله گذاری فیزیکی تابستان را سپری کنیم، اظهار کرد: شهرداری اصفهان برای ارتقای خدماتی که مردم به خصوص جوانان در سالن های ورزشی نیاز دارند اقدام به بهسازی و نوسازی 20 سالن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی کرده است تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب که حق شهروندی است، استفاده کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم بازگشایی این فضاها با رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته گذشته پیرو پیگیری امور شهر در تهران جلسات بسیار خوبی با بخش خصوصی، سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری داشتیم که نتیجه آن برای مردم و شهر بسیار مفید خواهد بود. 

وی افزود: کرونا ملاقات های مردم را که به صورت منظم در مناطق برگزار می شد، تحت تاثیر قرار دارد اما از آنجائیکه حضور در مناطق منشا خدمات بسیاری برای مردم و حل مشکلات در محلات بود و برخی شهروندان هم به طور مکرر تقاضای برگزاری این جلسات را داشتند، در نظر داریم این ملاقات را با رعایت پروتکل ها از سر بگیریم البته در همین شرایط نیز از راه های دیگر برای گفت و گو با مردم استفاده می کنیم.

نوروزی تصریح کرد: سه شنبه این هفته به مدت چهار ساعت از ساعت 9 تا 13 در اداره ارتباطات مردمی شهرداری و از طریق سامانه تلفنی 137 پاسخگوی شهروندان هستیم.

وی افزود: قطعا توجه به نقطه نظرات شهروندان بوده که سبب شده شهرداری در همه عرصه ها موفق باشد، در راستای برگزاری برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» فردا شاهد چند افتتاح در حوزه فرهنگی و ورزشی در ورزشگاه آبشار در خیابان آبشار دوم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار