کد خبر: ۸۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 22 June 2020
مژدهی گفت: همزمان با بزرگداشت دهه کرامت، کاروان خادمان حرم رضوی شنبه(۷ تیر) وارد گیلان می‌شوند.
 

 

«اسحاق مژدهی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهارداشت: جشن‌های میلاد امام رضا(ع) توسط کانون جوانان رضوای استان گیلان که متشکل از ۲۲مجموعه فرهنگی در سراسر استان است برگزار می‌شود.


تابناک/مدیر هیئت خادمین الرضا(علیه السلام) رشت خاطرنشان کرد: امسال سیزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خادمین حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار می شود.


 وی با بیان اینکه خادمانی از حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) با پرچم متبرک و بسته‌های متبرک نمک و نبات آستان وارد استان می‌شوند اعلام کرد: برنامه‌های این دهه با گشایش نمایشگاه ضریح مهربانی حاوی عکس های حرم مطهر رضوی در حسینه هنر آغاز می‌شود.


 وی یادآور شد: کاروان خادمان حرم رضوی شنبه(۷ تیر) وارد گیلان می‌شوند.


مدیر هیئت خادمین الرضا(علیه السلام) رشت تاکید کرد: با توجه به بیماری کرونا و مراقبت‌های ویژه‌ای که باید داشته باشیم پروتکل بهداشتی سختگیرانه‌ای از سوی آستان قدس رضوی مشخص شده و مجموعه‌های برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید موظف به رعایت آن هستند.


وی با بیان اینکه مانند سال‌های گذشته برنامه استقبال از کاروان خدام رضوی در خیابان‌ها را نداریم، گفت: جهت گیری برنامه های دهه کرامت امسال برگزاری برنامه‌های کوچک‌تر و با جمعیت کم هست.


مژدهی دیدار با بیماران بستری در بیمارستان‌ها و خانواده شهدای سلامت را از جمله برنامه‌های کاروان خدام رضوی برشمرد و گفت: هدیه‌ای از سوی تولیت آستان قدس رضوی به خانواده شهدای سلامت اهدا می‌شود.


وی اظهار داشت: همه این دیدارها با جمعیت کم در حد ۲ نفر خادم با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون همراهی مردم انجام می‌شود.


مدیر هیئت خادمین الرضا(علیه السلام) رشت گفت: در نظر داریم جشن‌های میلاد امام رضا(علیه السلام) که با خودش سلامت و نشاط می‌آورد با رعایت موازین بهداشتی در گیلان برگزار شود تا عطر و بوی حرم مطهر رضوی در سراسر استان طنین‌انداز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار