مدیرکل بازرگانی فرودگاه پیام با بیان اینکه از چهارشنبه پروازهای مسافری فرودگاه پیام به مقصد اهواز آغاز می شود، اظهار داشت: این پرواز تاکنون با استقبال حداکثری مردم دو استان البرز و خوزستان روبرو شده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 23 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» مهدی شیخ الاسلام در نشست خبری که به مناسبت شروع پروازهای فرودگاه پیام به مقصد اهواز و کیش، برگزار شد، با عنوان اینکه روز چهارشنبه نخستین پروازهای جدید آغاز می شود، اظهار داشت: بعد از پروازهای مشهد مقدس و با توجه به حضور اقوام مختلف در البرز این نیاز احساس می شد که پروازهای بیشتر برای سایر استانها و شهرهای بزرگ برقرار شود و شهر اهواز یکی از مهمترین آنها بود.

 وی ادامه داد: استقبال برای پروازهای جدید بخصوص پرواز اهواز _کرج به قدری زیاد بود که تا کنون و با وجود فرصت چند روزه تا پرواز، حدود ۷۰ درصد بلیط ها فروخته شده که این نشان از رابطه دو استان البرز و خوزستان و حضور مردم این استان در البرز است که تا کنون برای مشهد این تعداد مسافر دیده نشده است.

 وی با اشاره به اقتصادی بودن افزایش پروازهای فرودگاه پیام، تصریح کرد: با این وجود اما نمی توان بحث سلامتی را با موضوع اقتصادی پروازها معامله کرد و شیوه نامه هایی برای کنترل بیماری کرونا با پروتکل بهداشتی متناسب با شرایط کشور به روزرسانی و اجرا می شود.

 شیخ الاسلام ادامه داد: همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی البرز منجربه امضای تفاهم نامه ای شد که بالاتر از شیوه های استاندارد بهداشتی ابلاغی، دیده شده چراکه نمی توان فرودگاه پیام را به واسطه بیماری کرونا تعطیل کرد اما می‌توان به خوبی مدیریت شود که در کنار حفظ سلامتی مردم، چرخه اقتصادی این مجموعه نیز به گردش درآید.

 وی با اشاره به اینکه کرج یک شهر توسعه یافته است، تصریح کرد: ظرفیت های موجود در فرودگاه ۱۰هزار هکتاری پیام در راستای توسعه اقتصادی استان البرز موثر است لذا حدود سه سال تنها در ۳ هزار و ۶۰۰ هکتار از ظرفیت موجود با آماده سازی استانداردهای امنیتی، اجرای پرواز های مسافر بری انجام شده و تجهیزات این فرودگاه قابل رقابت با فرودگاه های خوب کشور است.

 شیخ الاسلام اضافه کرد: از چهارشنبه پروازهای مسافری فرودگاه پیام به مقصد اهواز آغاز می شود و پروازها به مقصد اهواز روزهای شنبه و چهارشنبه و مشهد جمعه و سه شنبه انجام می شود.

 وی در ارتباط با راهکارهای هدفمند سرمایه گذاری جدید در فرودگاه پیام تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی پیشگیری از اشتباهات سرمایه گذاران گذشته است و اینکه انحصار و انحصار طلبی را در عملکرد خود نداشته باشیم.

 وی افزود: سرمایه گذار جدید در تعامل دو سویه به مدیران استانی بوده و با مقاماتی چون استاندار، شهردار و مدیران کل ادارات ذیربط در ارتباط است و با تمامی آژانس های مسافری به مذاکره نشست که همگی در کنار این فرصت اقتصادی، سهیم و شریک باشند.

 شیخ الاسلام تصریح کرد: بحث سرمایه گذاری و بازرگانی لازم و ملزوم یکدیگر است لذا بابد انگیزه ها را پیدا کرد و با وجود بیش از ۲۰۰ آژانس هواپیمایی در کرج اما فروش بلیط تنها در دو آژانس اختصاص داشت اما امروز در تمام آژانس های کشوری، نام پروازهای کرج وجود دارد.

 وی با تاکید بر ایجاد انگیزه لازم برای استقبال مردم از پروازهای مسافری پیام گفت: با وجود سرمایه‌گذاری هدفمند امیدواریم به زودی شاهد پروازهای خارجی باشیم و بعد از شیوع کرونا و تا پایان تابستان پروازهای بین المللی از کرج آغاز شود.

 شیخ الاسلام گفت: ۹۰ درصد از فارغ التحصیلان خلبانی در  این فرودگاه تحت آموزش هستند و از امکانات پروازی این مجموعه استفاده می کنند.

وی با عنوان اینکه تنها سختی کار، شروع و راه اندازی پروازهای جدید است، تاکید کرد: بعد از ایجاد رضایت در بین مسافران، شاهد تبلیغات دهان به دهان مردم خواهیم بود.

 این مدیر در راستای تقدیر از اصحاب رسانه ضمن اهدا بلیط رفت و برگشت به شهر مقدس مشهد به خبرنگاران حاضر در جلسه، تصریح کرد: با توجه به اهمیت کار رسانه، تصمیم گرفته شد در زمان نیاز اصحاب رسانه، سهمیه خبرنگاران با قیمت مناسب برای پرواز به نقاط مختلف با کارت خبرنگاری با تخفیف و ارائه خدمات ویژه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار