کد خبر: ۸۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 23 June 2020

فرخی: هر جا فساد باشد رشد اقتصادی رخ نمی‌دهد

تابناک/نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن این که از دولت خواست به صورت جدی با فساد مقابله کند، گفت: هر جا فساد باشد رشد اقتصادی رخ نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: مقام معظم رهبری در پیام به این مجلس مباحث فرهنگی و عدالت را مورد توجه قرار داده بودند. آقای رئیس جمهور نگاه مجلس در وضعیت فعلی جامعه کمک به دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی است؛ چرا دولت عزمی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها ندارد؟

این نماینده مجلس افزود: هر کجا که فساد اقتصادی باشد رشدی در آن جا وجود نخواهد داشت. در حالی که بازنشستگان در کشور بالاترین هزینه زندگی و درمان در کشور را دارند چرا دولت به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجهی نمی‌کند. چرا رتبه بندی معلمان به صورت کامل اجرا نمی‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: یکی از ارکان‌ مناسب تجهیز کشاورزی در استان گیلان است، ولی در اجرای آن مشکلات زیادی وجود دارد. امروز استان‌های شمالی دارای مشکلاتی با منابع طبیعی هستند. افرادی حدود 50 سال اراضی را در تصرف دارند ولی با  منابع طبیعی دچار مشکل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار