از ابتدای سال تا کنون بیش از دو هزار و ۹۶۰ گزارش تخلف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان رسیده است.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 23 June 2020

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در حاشیه نشست خبری گفت: از این تعداد ۲۹۱ گزارش مکتوب و مستند و بقیه شفاهی بوده است.
حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد در ادامه با اشاره احصاء و اولویت بندی بیش از ۱۲۰ گسل اجتماعی در استان اصفهان افزود: در حال حاضر جلوگیری از فعالیت باغ تالارها، باغ رستوران‌ها و باغ‌ها که پاتوق ترویج فساد شده اند، توزیع و فروش پوشاک نامتعارف و جلوگیری از فعالیت مروجان دوچرخه سواری بانوان در دستور کار ستاد استان است.
وی اضافه کرد: همچنین طرح رصد فعالیت‌های گردشگری خارج از عرف و شرع در فضای حقیقی و مجازی همچنین فعالان زمینه مد و لباس و فعالیت آموزش‌های موسیقی و دیگر موضوع‌های فرهنگی مربوط به نهاد‌های دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در استان اصفهان حال اجراست.
حجت الاسلام عبداللهی نژاد افزود: تاکنون در رصد فضای مجازی فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه گردشگری در استان اصفهان ۹۰ مورد تخلف داشته ایم که گزارش تخلف‌ها به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ارسال شده که برخی با تذکر رفع و بقیه هم به دادسرا ارجاع شده است.
۲۳۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر،۸۵ شورا در اتحادیه و اصناف، چهار هزار نیروی طلائه دار در ۱۸ منطقه شهرستان اصفهان و ۲۳ ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های استان اصفهان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار