کد خبر: ۸۶۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ 25 June 2020

کرونا مبادلات پستی در کشور را افزایش داد

تابناک/ مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به خدمات دهی پست در دوران کرونا گفت: مبادلات پستی در ایام کرونا در کشور افزایش یافت.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، حسین نعمتی در دیدار استاندار گیلان، دیدگاه استاندار گیلان به حوزه ارتباطات و مجموعه پست را ستود و با بیان اینکه شرکت پست دامنه خدمات خود را گسترش داده، گفت: در ایام شیوع کرونا و تعطیلی های اجباری، شرکت پست تعطیل نبود و به شهروندان خدمات رسانی های لازم را ارائه می داد.

نعمتی یادآور شد:  در آن ایام که بسیاری از مردم در خانه های خود ماندند، پست به این بخش کمک شایانی داد و در حالی‌که پیشتر، پست به انتقال پاکات و امانات اقدام می کرد؛ در این زمان نسبت به جابجایی بسته‌های امانت نیز اقدام کرد.

وی با اشاره به مدیریت مناسب صورت گرفته در پست استان طی روزهای اشاره شده برای ارائه خدمات به آحاد شهروندان گفت: در بخش جی‌نف؛ بانک اطلاعاتی و زیرساختی مناسبی در گیلان وجود دارد و در صورت همکاری مطلوب شهرداری ها ، این استان می تواند در کشور، برتر باشد.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز به اجرای پروژه جی‌نف (پایگاه ملی نشانی مکان محور) برای یکسان سازی نشانی‌ها که یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان ، یکپارچه و جامع در جهت مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود، اشاره و بر ضرورت تقویت آن تأکید کرد.

زارع گیلان را دارای استعدادها و توانمندی های بالای علمی خواند و افزود: می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه و تقویت فعالیت‌های ارتباطی دانش بنیان بهره برد.

وی یادآور شد: در دیدار اخیر با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع قرار گرفتن ساختمان اداره کل پست استان در منطقه مسکونی و پرترافیک تجاری شهر رشت را مطرح کردم که با عنایت به در نظر داشتن انتظار بحق شهروندان رشت و با توجه به تهیه زمین مورد نیاز برای ساخت اداره کل پست گیلان، بر شروع عملیات اجرایی احداث این ساختمان و تأمین منابع اعتباری مورد نظر تأکید شد.

در پایان این دیدار؛ تمبر اختصاصی، لوح قدردانی از قهرمانان سلامت و نیز لوح سپاس از استاندار گیلان به جهت حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان از مجموعه پست، توسط رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به زارع اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار