احداث خط متروی مجلسی - مبارکه - بهارستان تاکنون پیشرفت 15 درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 26 June 2020
سرپرست فرمانداری مبارکه با بیان اینکه قطعه‌ نخست طرح متروی مجلسی – مبارکه – بهارستان، تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: این پیشرفت شامل عملیات خاکی و ابنیه فنی است.
اصغر هدایت افزود: برای افتتاح این قطعه به طول ۱۰ کیلومتر از شهر مجلسی تا شرکت فولاد مبارکه، ۱۸ ماه زمان نیاز داریم که تاکنون ۵ ماه آن سپری شده است.
وی در خصوص کمبود مسکن در این شهرستان نیز گفت: برای حل این مشکل نگاه ویژه‌ای به شهر مجلسی داریم و انتظار می‌رود مسئولان این شهر تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام به کار گیرند.
پروین صالحی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به توانایی بالقوه شهر مجلسی در توسعه و افزایش عرضه‌ مسکن افزود: به ثمر رسیدن طرح متروی شهرستان، با همکاری‌های درون و برون بخشی، می‌تواند قدمی موثر در پیشرفت و توسعه‌ شهرستان مبارکه باشد.
 
شهرام مجیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر مجلسی هم اعتبار مورد نیاز برای احداث خط متروی مجلسی– مبارکه– بهارستان به طول ۵۲ کیلومتر را بر اساس برآوردهای سال ۹۸،  دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تامین کننده مالی این طرح، شرکت‌های مادر تخصصی شهر‌های جدید، فولاد مبارکه و راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار