استاد حسن عباسی در ماجرای فساد اکبر طبری (معاون سابق قوه قضاییه ) :
همیشه گفتیم اگر ائمه و انبیاء امکان حکومت می داشتند و جامعه آرمانی خود را شکل می دادند وضع ما این نبود 300 هزار نفر شهید شدن تا این جمهوری اسلامی شکل گرفته و رسیده به اینجا .
کد خبر: ۸۶۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۶ 27 June 2020

حالا اگر کسی از این اعتماد استفاده کند و برود زیرگوشِ عمامه ، عبای فردی به اصطلاح یک رئیس قوه و فساد را از آنجا شروع کند آن فرد میلیاردها بار باید اعدام بشود جرم آن اگر با قوانین که نوشته شده اجرا شود طبیعی نیست .
رئیس حفاظت اطلاعات آن قوه ای که همه این سالها میدیده یک فرد دارد فساد می کند و ساکت بوده الان باید آن رئیس حفاظت هم محاکمه شود .
ولی چه چیزی دارد ما را نابود می کند ؟؟

آیت ا... آملی لاریجانی باید پاسخگو باشد
فساد گسترده ای که زیر گوش خود مقامات جمهوری اسلامی در دستگاه های مختلف دارد انجام می شود ، اگر روزی در میدان آزادی چوب های دار برافراشته شود و مفسدینی که در درون حکومت به اسم اسلام به اسم حکومت زیر پوشش قوانین اسلامی و با استفاده از اعتمادی که سران نظام به بعضی از آنها داشتند فساد کردند اگر 30-40 نفر از آنها را دار بزنند مشکل حل می شود.
درد من ، آتشی که درون وجود امثال ما هست این است که سر کلاس ما کسانی امثال "عباس دانشگر " تربیت می شوند بلند می شوند می رود در سوریه شهید می شوند بعد زیر گوش بعضی از علما با لباس روحانیت مثل سران دولت ، مجلس ، قوه قضائیه مفسدینی میبینیم که این مفسدین فسق و فجور می کردند نه دستگاهای اطلاعاتی با آن ها برخورد کرده نه دستگاه نظارتی خیلی عجیب است !!
پدیده اکبر طبری لکه ننگه بر دامن جمهوری اسلامی است اینکه امروز دستگاه قضاییه آقای رئیسی دارد با اینها برخورد می کند این کف خواسته های نظام است
نظام باید خجالت زده باشد از اینکه زیرگوش رئیس قوه قضاییه یک زالویی بوده پرونده های فسادی داشته که در عکسی ازآن منتشر شده با فرغون و لیفتراک دارن پرونده هایش را حمل می کنند !
اصلاح اجتماعی یعنی این !
یعنی وقتی شهید مطهری می گوید " ما عالِم زیاد داشتیم مُصلح اجتماعی نداشتیم " مصداقش می شود آقای آیت ا... آملی لاریجانی ، آقای آملی لاریجانی فقیه بوده و هست عالِم بوده و هست اما مُصلح نبوده برادرش علی لاریجانی داماد همان شهید مطهری دوازده سال کرسی مجلس دستش بوده اما مُصلح اجتماعی نبودند .
این دو برادر که از روسای قوه بودند زیر گوششان کسی به نام" طبری" فساد می کرده اگر این ها مُصلح اجتماعی بودند نباید این اتفاق رُخ میداده ، این ها خیانت است خیلی زشت است حالا کسی رفته فرانسه برگردانید در میدان آزادی اعدامش کنید بدانند وقتی میگویم عدالت در اسلام یعنی چه !
لذا وقتی شهید مطهری میگوید دانشمند زیاد داشتیم مُصلح اجتماعی کم داشتیم نمونه اش میشه دامادش . دوّازده سال رئیس قوه مقننه و مجلس بوده در این دوّازده سال ضریب فساد در کشور کم نشده . چرا ؟؟ چون دکتر علی لاریجانی دانشمند بود داماد شهید مطهری بود اما مُصلح اجتماعی نبود یعنی در جامعه ما کسی به نام محمد خاتمی به نام هاشمی رفسنجانی به نام علی لاریجانی به نام مهدی کروبی به نام ناطق نوری به نام آملی لاریجانی اینها سران قوا بودند مجتهد و دانشمند و عالِم بودند اما با آن میزانی که شهید مطهری گفته اند مُصلح اجتماعی نبوده اند .
لذا در پروژه اکبر طبری ما شخص اکبر طبری را به عنوان یک پدیده مخرب و به عنوان یک مفسد که عادی باشد مطالعه نمیکنیم در محاکمه اکبر طبری حتما آقای آملی لاریجانی باید بیایید و پاسخگو باشد ایشان باید به عنوان کسی که شاهد بوده از ماجرا باید در صندلی متهم بنشیند ، رئیس حفاظت اطلاعات دوره آقای لاریجانی محاکمه نشد چرا ؟!! این ها درد است ، ما که نمیتوانیم بشینم در یادواره شهدا وشهیدانی مثل عباس دانشگر که در این فضای سلبریتی امروز روح معنویت دریده می شود ، آنوقت آقای آملی لاریجانی دو تا اتاق آن طرفترش زیر گوشش کسی فسق و فجور می کرده آن هم این شکل ! حالا بیایند بگویند دستگاه اطلاعاتی خبر داده بوده وقتی دستگاه اطلاعاتی خبر داشته باید هشدار میداده به مقامات کشوری زمانی گوش ندادند باید گزارش منتشر می کردند برای مردم .

تا مردم تکلیفشان را با این ها بدانند این موارد اصلا زیبنده جمهوری اسلامی نیست مردم هر ساعت تلویزیون را روشن می کنند دارد دادگاه فساد اقتصادی بعضی از افراد مطرح می شود پس دستگاه قضایی تا الان داشتند چکار می کردند !؟
مردم باید بدانند که مُصلح اجتماعی را باید سرکار بیاورند این حرف من نیست حرف شهید مطهری است درد جمهوری اسلامی این است که در 30 ، 40 سال گذشته عمده کسانی که در قوه مقننه ، قوه مجریه ، قوه قضاییه دانشمند بودند نه مُصلح

اگر بیش از 20 میلیون از مردم میروند زیر تابوت شهید قاسم سلیمانی چون شهید قاسم سلیمانی محصول دانشگاه نبود شهید قاسم سلیمانی مثل این سران قوه درجه دکترا و دانشگا

هی نداشته، شهید قاسم سلیمانی حوزه علمیه ای هم نبود (عباس دانشگر هم محصول حوزه نبود ) شهید قاسم سلیمانی مُصلح اجتماعی بود!!!
اگر اکبر طبری امروز به عنوان لکه ننگه در نظام جمهوری محاکمه می شود آن هم زمانی که زیر گوش قاضی القضات بوده نشان می دهد شاخصی به نام دانشمند بودن ، فقیه بودن ، عالِم بودن ، در حد آقای آملی لاریجانی به درد حکومت داری نمیخورد باید طرف در کارنامه اش مُصلح اجتماعی بودن ثبت شود مثل شهید قاسم سلیمانی !!!
مردم چشمتان را بر این ببندید که در رزومه ها می نویسند درجه مدرک فلان، صادره از فلان دانشگاه ، از فلان حوزه ، زیرنظر فلان مجتهد ... هر کسی میخواهد به نتیجه برسد باید در رزومه اش بنویسد فلانی مُصلح اجتماعی بخاطر نظام چه قدم های برداشته ، کجاها را اصلاح کرده ، چه طرح های بنیادی داشته ، کجاها تیرو ترکش خورده ، کجاها مثل محسن حججی بوده که سرش را بریدند .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
تنها جایی که نمی‌توانند خبرنگاران انتقاد کنند دستگاه قضایی است امیدوارم آیت الله رئیسی راه را باز کند برای خبرنگاران در دادگاه‌ها که بتواند گزارش تهیه کنند از جلساتی که برگزار می‌کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
احسنت
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درود
ولی در صورتی که خبرنگار باشند نه خبر نویس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار