کد خبر: ۸۶۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 30 June 2020
 
 
تابناک/معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد:سی و نهمین سالگرد شهیدان انصاری و نورانی روز پانزدهم تیرماه 1399 ساعت 18 عصر با حضور خانواده های این شهیدان به صورت پخش زنده در شبکه باران برگزار می شود.
 
یادواره تلویزیونی شهیدان "انصاری و نورانی" برگزار می شود
 
 
به گزارش ایثار گیلان؛معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهیدان انصاری اولین استاندار شهید کشور و نورانی معاون عمرانی ایشان و یادواره ۲۵۷شهید کارمند استان گفت: شهدا میراث گران سنگی هستند که بهترین الگو برای نسل امروز و فردا کشور ما می باشند.
محمدرضا داوطلب با بیان اینکه برگزاری یادواره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی علاوه بر شناساندن سیره این استاندار مکتبی و معاون ایشان باید امسال با شکوه هر چه بیشتربرگزار شود افزود:شهید علی انصاری اولین استانداری شهید کشور هست که برای حفظ ارزش ها نظام و دفاع از آرمان های انقلاب به همراه معاون خود به شهادت رسیدند و ماباید برای زنده نگه داشتن آرمان های این دو شهید پیرو راهشان باشیم.
وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی روز یک شنبه 15تیرماه به صورت تلویزیونی برگزار می شود افزود: یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی ساعت 18 عصر پانزدهم تیرماه 1398 با حضور خانواده های این شهیدان بزرگوار به صورت پخش زنده در شبکه باران برگزار می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار