کد خبر: ۸۶۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 30 June 2020

گروه استان‌ها ـ مدیر موسسه حمل و نقل کیش از اقدامات انجام شده برای استفاده رانندگان خودروهای عمومی این منطقه آزاد از تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی خبر داد.
ناصر مغاری درگفت وگو با خبرنگار تسنیم در کیش اظهار داشت: با یکی از بانک‌های مستقر دراین جزیره برای ارائه 500 میلیون ریال تسهیلات بازسازی خورد و 200 میلیون ریال تسهیلات کمک معیشتی رانندگان به توافق رسیده‌ایم که با معرفی یک ضامن انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اینک یک هزار و 400 نفر، عضو مجموعه خودروهای عمومی شامل رانندگان‌ تاکسی و‌ مینی بوس در این‌جزیره هستند.

بیشتر بخوانید
دستگاه قضایی کیش از طرح‌های اقتصادی سالم حمایت می‌کند

بهره برداری از دستگاه تشخیص ویروس کرونا در جزیره کیش

‌امام جمعه کیش در گفت‌وگو با تسنیم: منطقه آزاد کیش فقط از کارمندانش حمایت می‌کند / مردم عادی از هیچ حمایتی برخوردار نیستند

مدیر موسسه حمل و نقل کیش، گفت: اقدامات خوبی را برای راه اندازی تاکسی اینترنتی در کیش آغاز کرده‌ایم و با دو شرکت نیز در این رابطه به جمع‌بندی رسیده‌ایم که با آغاز بکار آن، وسائط نقلیه شخصی مجوز فعالیت در این سامانه را نخواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به ضد عفونی کردن بیش از 14هزار دستگاه خودرو عمومی از زمان شیوع کرونا در کیش (هفتم اسفند 98) تا کنون، افزود: ارائه طرح نصب پرده حائل در خودروهای عمومی از تمهیداتی است که با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به جامعه فعالان خدمات خودروهای عمومی ارائه شده است.

مغاری ادامه داد: تاکنون 50 دستگاه تاکسی از این طرح با نصب پرده حائل استقبال کرده‌اند و امیدواریم آمار حامیان این طرح روز به روز افزایش یابد.

وی با اعلام‌ اینکه با هدف ارتقای سلامت مسافران، مواد ضدعفونی کننده در ظروف کوچک در اختیار رانندگان وسائط نقلیه عمومی گذاشته شده است، افزود: رانندگان‌ موظفند پس از پیاده شدن هر مسافر نسبت به ضدعفونی دستگیره درب خودرو و کمربند ایمنی و صندلی استفاده شده اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار