کد خبر: ۸۶۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 30 June 2020

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت : حمایت جدی از خلاقان عرصه علم و فن آوری، زمینه ساز توسعه همه جانبه خواهد شد.

 
دیدار دکتر ستاری با آیت الله فلاحتیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور در رشت گفت : توجه هرچه بیشتر به فناوری های نوین را نیاز امروز کشور و استان برای تحقق توسعه پایدار و تبلور استعدادهای نهفته در جوانان خلاق و متفکر است.
 
  •  آیت الله فلاحتی افزود: پیشینه غنی فرهنگی ، علمی و دینی استان موید وجود استعدادهای سرشار در حوزه علم و فناوری است و تبلور این ظرفیت‌های عظیم انسانی ، حمایت و هدایت متولیان این حوزه را از سوی دولت طلب می کند. 
 
  • وی بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان گیلان تاکید کرد و گفت : ایده های ارزشمندی در این مراکز رشد و دانش بنیان تهیه و تدوین شده است که با حمایت جدی دولت می تواند زمینه گشایش های جدی را در بخش‌های محیط زیست، ساماندهی انواع پسماند و تولید انرژی فراهم کند. 
 
امام جمعه رشت در ادامه کمبود مکان مناسب برای خلاقان جوان حوزه فن آوری را از محدودیت‌های جدی پارک علم و فن آوری گیلان عنوان و ابراز امیدواری کرد : سفر معاون علم و فن آوری ریاست جمهوری زمینه حمایت جدی از جوانان مبتکر و خلاق این استان را مهیا کند.
 
  • معاون علمی و فنآوری رییس جمهوری نیز در این دیدار با اذعان به وجود استعدادهای سرشار و متعدد انسانی در گیلان بر ضرورت حمایت جدی از جوانان مستعد و خلاق استان تاکید کرد و گفت : معضل مهم پارک علم و فن آوری گیلان کمبود زیرساخت‌های لازم و نبود سرمایه گذاری های مناسب در این حوزه است.
 
  • سورنا ستاری به نماینده ولی فقیه در گیلان اطمینان داد با لحاظ مطالبات بحق و منطقی موجود در حوزه فن آوری، اقدامات لازم را برای تبلور ایده ها و شکوفایی استعدادهای جوانان خلاق این استان به عمل آورد.
    وی در پایان با تاکید بر درون زا بودن مقوله توسعه در کشور اضافه کرد: توسعه پایدار و رواج فن آوری های نوین در بستر حمایت از استعدادهای بومی هر منطقه محقق می شود و این مهم در دولت دوازدهم همواره مورد تاکید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار