کد خبر: ۸۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 01 July 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰ و به نقل از حرف تازه – محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه نوآوری گیلان که ظهر دیروز با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور برگزار شد طی گفتگویی با حرف تازه بر ضرورت حمایت مستمر مسئولین از کارخانه نوآوری گیلان تاکید کرد.

عاقل منش اظهار داشت: در قالب استارتاپ های شهر رشت پیش از این به جز پارک علم و فناوری مجموعه دیگری نبوده که برای شروع کار و راه اندازی کارگاه ها از جوانان حمایت کند خوشبختانه با همت بخش خصوصی و چند نفر از جوانان این شهر و حمایت مسئولین، اولین مجموعه غیر دولتی در استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی هرچه سریع تر کارخانه نوآوری گیلان ، افزود: امیدوارم بتوانیم تا پایان سال خروجی های مثبت راه اندازی این کارخانه نوآوری را شاهد باشیم.

محمدحسن عاقل منش افزود: کارخانه نوآوری هم می تواند برای جوانان دارای ایده و خلاقیت درآمدزایی کند و هم به رشد و توسعه اقتصادی استان گیلان کمک نماید.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از این مجموعه اظهار داشت: حضور مسئولین کشوری و استانی در این مراسم نشان دهنده اهمیت موضوع است اما این حمایت ها باید از ابتدا تا انتها تداوم یابد. حمایت مستمر مسئولین از کارخانه نوآوری گیلان می تواند منجر به شکوفایی ظرفیت ها شود.

عاقل منش در پایان با اشاره به گستره فعالیت های کارخانه نوآوری گیلان بیان داشت: خوشبختانه هیچ محدودیتی در زمینه فعالیت وجود ندارد و از بحث گردشگری گرفته تا تمامی موضوعات مرتبط نظیر ایده های نوآورانه، کسب و کار روستایی، اقتصاد ساحلی و غیره همگی در این مجموعه دیده شده است و گروه های مختلف جوانان می توانند در این مجموعه شروع به کار نمایند و مورد حمایت قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار