فرماندار کرمانشاه به دهیاران روستاها هشدار داد، هر روستایی که در این شرایط حاد و قرمز به لحاظ شیوع کرونا اقدام به برگزاری مراسمات دسته جمعی (عروسی و عزا) کند به آن روستا بودجه عمرانی تعلق نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 02 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فضل الله رنجبر با اشاره به وضعیت قرمز کرمانشاه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: محدودیت‌هایی را به سازمان آرامستان‌ شهر ابلاغ کرده‌ایم.

وی با اشاره به بسته شدن درب آرامستان، گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، از برگزاری مراسماتی که بیشتر از 10 نفر در تشییع، تدفین و نماز حضور دارند، جلوگیری کنند در این راستا درب آرمستان بسته شده، ولی مردم به محوطه وارد می‌شوند.

فرماندار کرمانشاه بر لزوم همکاری مردم تاکید کرد و گفت: مردم خود رعایت کنند بیمارستان‌ها در حال پرشدن از مبتلایان هستند اگر صاحبان عزا و عروسی مراسم را به خاطر سلامتی مردم برگزار نکنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ به نفع اجتماع است، صاحبان مراسمات همراهی و همکاری کنند.

وی اشاره به جلسه‌ای با بخشداران در رابطه با بحث کرونا داشت و گفت: در این جلسه مصوب شد بر حسب دستور ،بخشداران از برگزاری مراسمات فاتحه در روستاها جلوگیری کنند در این راستا از معتمدان، شوراها و دهیارها استفاده کنند، دوست نداریم با برخوردهای دیگر و به کارگیری قوه قهریه وارد عمل شویم.

رنجبر به دهیاران روستاها هشدار داد، هر روستایی در این شرایط حاد و قرمز اقدام به برگزاری مراسمات دسته جمعی (عروسی و عزا) بکند به آن روستا بودجه عمرانی نخواهیم داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار