محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد بسته می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 02 July 2020

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز جمعه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

 سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه محدودیت ‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود،گفت: این محدودیت‌ها در جاده‌های هراز و کندوان اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد بسته می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۱ تیر تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۳ تیر در جاده هراز ممنوع است.

قدمی گفت: تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به شمال ممنوع و این جاده از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۲ همان روز از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد به قوانین رانندگی توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم بخورد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار