مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تمرکز ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 03 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،صابر رحیمی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه با تاکید بر تداوم روند توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان، اظهار کرد: امسال هم به مانند دوسال گذشته پروژه‌های خوبی را در دستور کار قرارداده‌ایم تا شاهد تحولات بزرگی در زیرساخت‌های ورزشی استان باشیم.

وی تاکید کرد: هرچند در این مدت زیرساخت‌های قابل توجهی را در مرکز استان و شهرستان ها ایجاد کرده‌ایم، اما در نظر داریم برای امسال بیشتر روی شهرستانها تمرکز کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این‌کار به منظور ایجاد عدالت در توسعه فضاهای ورزشی در سطح همه شهرستانهای استان انجام می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم بزرگداشت جایگاه پیشکسوتان ورزش استان، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم قدردان زحمات پیشکسوتان ورزش استان باشیم، با عنایت استاندار کرمانشاه هرماه به دیدار یکی از این پیشکسوتان خواهیم رفت.

رحیمی در ادامه اعلام کرد: تمام تلاش ما کمک به پیشرفت و رشد ورزش استان است و برای تسریع در این روند مضاعف کار می‌کنیم.

وی یادآورشد: تمام انتقادات و پیشنهاداتی را هم که در این مسیر وجود دارد، می‌شنویم و مورد توجه قرار می‌دهیم.

ورزش‌های زورخانه ای را برای جوانان جذاب کنید

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این نشست، بابیان اینکه طی چندسال اخیر ورزش‌ زورخانه‌ای کرمانشاه از نظر زیرساختی به‌خوبی توسعه یافته، گفت: اکنون که این ورزش از نظر زیرساختی مشکلات چندانی ندارد، انتظار داریم تعداد ورزشکاران سازمان یافته آن افزایش پیدا کند و هیات برای این موضوع تلاش خود را بکار گیرد.

وی افزود: تا یکی دو دهه پیش تنها تعدادی معدود رشته ورزشی در استان وجود داشت که یکی از آنها هم ورزش‌های زورخانه ای بود، اما در شرایط کنونی تنوع و تکثر رشته‌های مختلف ورزشی را داریم، لذا هیات ورزش‌های زورخانه ای کار سختی برای جذب استعداد های جدید پیش رو دارد.

معاون ورزش و جوانان استان یادآورشد: برای تحقق این هدف، هیات ورزش‌های زورخانه‌ای باید با ایجاد جذابیت‌هایی مانند برگزاری مستمر رویدادها و مسابقات در این رشته بتواند جوانان را به سمت خود جذب کند.

وی همچنین در پاسخ به درخواست رئیس هیات ورزش های زورخانه و کشتی پهلوانی استان برای احداث آکادمی کشتی پهلوانی در کرمانشاه گفت: در حال حاضر تعداد ورزشکاران این رشته در حدی نیست که بتوانیم اعتبار بالایی بگذاریم و برای آنها سالن اختصاصی احداث کنیم، اما می‌شود تایم های تمرینی را از سالن‌های ورزشی برای ورزشکاران این رشته بگیریم.

عزیزی یادآورشد: اگر هیات بتواند تعداد ورزشکاران این رشته را به عدد قابل قبولی برساند، آن زمان برای احداث یک سالن اختصاصی بودجه مناسبی اختصاص می‌دهیم

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار