کد خبر: ۸۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 04 July 2020
آغاز طرح ضربتی نظارت بر شهربازی‌های تهران

تهران-مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: باتوجه به شروع تعطیلات تابستان، طرح ضربتی نظارت بر شهربازی‌های استان آغاز شده و تعدادی از شهربازی‌ها به دلیل تمدید نکردن مجوز بهره‌برداری پلمب شد.

به گزارش داره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری روز شنبه در این باره گفت: این طرح همچنان ادامه داشته و تاکنون تجهیزات ۱۱ شهربازی پلمب شده‌ است؛ که از این تعداد، شهربازی‌های نارسیس واقع در مرکز خرید نارسیس، امیر پارس در مرکز خرید امیر و کارخانه شادی در مرکز خرید تیراژه ۲ در محله نظام آباد، بوستان شاهد واقع در بلوار سردار جنگل، بازیکده خانواده واقع در بوستان ساحل حکیمیه، شهربازی پارک پلیس واقع در تهران پارس و زیپ‌لاین باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، کماکان موفق به اخذ مجوز بهره‌برداری نشده و اجازه بهره‌برداری ندارند.

وی با اشاره بر پلمب ۴۲ مجموعه شهربازی در سال گذشته، ادامه داد: نصب تصویر مجوز بهره‌برداری وسایل بازی در کنار هر تجهیز الزامی بوده و شهروندان حتماً قبل از استفاده از وسیلۀ بازی، به مجوز بهره‌برداری آن وسیله توجه کنند. همچنین لازم‌است، کلیۀ تجهیزات قبل از بهره‌برداری توسط ناظرین فنی هر مجموعه مورد بازدیدهای روزانه، هفتگی و ماهیانه قرار گیرد تا از صحت عملکرد تجهیز اطمینان حاصل کنند.

 به گزارش ایرنا، حدود سه هزار و ۱۰۰ تجهیز بازی در استان تهران دارای مجوز از این اداره‌ کل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار