حبیب الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: عدم توجه به مطالبات عمومی موجب ایجاد نارضایتی در مردم استان می‌شود که به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی و غفلت نیست.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 05 July 2020
دفاع مقدس، معیار و الگویی مناسب برای ملت ایران در برابر هر تهدید و ...
 
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان درجلسه توزیع اعتبارات شهرستانی که صبح امروز یک شنبه پانزدهم تیرماه با حضور فرمانداران سراسر استان در محل سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات تخصیص یافته‌ی استانی توسط فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها گفت:: در شرایط سخت تحریم اقتصادی بیگانگان و بویژه آمریکا، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته‌ی خود اهتمام نموده و در این شرایط بازگشت بودجه از استان به مرکز به هیچ وجه توجیه منطقی نداشته و لازم است نهایت دقت و حساسیت در این خصوص به انجام رسد.
وی با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم و آغاز فعالیت نمایندگان جدید مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعاملات سازنده و بهره مندی از نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، مدیران ارشد شهرستانی و همچنین گروه‌های مرجع و نخبگان استان و استفاده از توانمندی فکری و اجرایی این عزیزان توسط فرمانداران و مدیران کل ستادی و اجرایی استان تاکید کرد.
حبیب الله خجسته پور در این جلسه بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات و کمبود‌ها و نارضایتی‌های موجود در حوزه‌ی بازار شهرستان‌های استان تاکید کرد و اظهار داشت: عدم توجه به مطالبات عمومی موجب ایجاد نارضایتی در مردم استان می‌شود که به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی و غفلت نمی‌باشد و توجه به این امر همواره مورد تاکید جدی مدیریت ارشد استان به فرمانداران و مدیران کل اجرایی استان سمنان است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به گرانی برخی اقلام مورد نیاز مردم از جمله تخم مرغ در سطح استان، از مدیران اجرایی مربوطه خواست با هماهنگی فرمانداران، در جهت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار اهتمام نمایند.
خجسته پور اضافه کرد بر اساس آخرین مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار استان، پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در استان سمنان موظف می‌باشند تا ۲۵ درصد از تولیدات خود را در بازار استان سمنان توزیع نمایند، که لازم است فرمانداران استان نسبت به اجرای این مصوبه بصورت جدی مداخله نمایند.
شایان ذکر است در جلسه‌ی توزیع اعتبارات مصوب به شهرستان‌های استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد در خصوص میزان و روند تخصیص اعتبار به طرح‌های مهم و مصوب شهرستان‌های استان به تفکیک‌پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار