اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در پانردهم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 05 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 15 تیر ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 15 تیر بشرح زیر است :

 

سارقان اموال داخلی خودروها در بابل به دام افتادند 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای اموال داخل خودرو با 40 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد. 

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودروها در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت اموال داخل خودروها با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد .

وی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: آنها در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های به عمل آمده، تاکنون به 40 فقره سرقت قطعات و اموال داخلی خودروها در سطح شهرستان بابل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این 2 سارق حرفه ای، خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک آن در مکان های خلوت و فاقد ایمنی مناسب خودداری کنند.#

 

--------------------------------------

 

عامل آتشسوزی عمدی منازل خالی از سکنه در تنکابن دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل آتشسوزی باغات و منازل خالی از سکنه با 10 فقره آتشسوزی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد محمد صادق شاهنظری در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره آتش سوزی عمدی منازل، ویلاهای خالی از سکنه و باغات در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شاه نظری، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ایجاد آتشسوزی در 10 منزل مسکونی و باغات این شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پایان با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی و هشدارهای انتظامی از مهمترین عوامل پیشگیری از جرم به شمار می روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------------

 

توقیف خودروی حامل آرد قاچاق در گلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از 2 تن و 800 کيلوگرم آرذد قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در اين شهرستان خبر داد . 

"سرهنگ اسماعیل حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت :ماموران یگان امداد اين فرماندهي در حين كنترل خودروهاي عبوري به يك خودروی نیسان حامل آرد، مشكوك و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف 2 تن و 800 کیلوگرم آرد فاقد مجوز حمل و توزیع از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: ارزش ريالي كالاي مكشوفه توسط کارشناسان بالغ بر 100ميليون ريال برآورد شده است .

وی از تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی خبر داد و افزود: راننده این خودرو نیز دستگیر و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد.

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست: با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن110 به مراكز پليس، در افزايش امنيت اجتماعي و اقتصادي جامعه خود اثرگذار باشند.

 

----------------------------------------------------

 

پلمپ 7 واحد صنفي متخلف در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمب 7 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی مشاورین املاک در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه واحدهای صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 7 دفتر مشاوره املاک به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده پلمب شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------------------

 

كشف 2 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 2 تن جوب قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب آلات جنگلی که توسط متهم آن را به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و ضمن توقیف خودرو محصولات قاچاقذ کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

 

----------------------------------------------------

 

توقیف 3 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتور سیکلت های قاچاق توسط فردی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی ماموران کلانتری 14 متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل وی 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به این که ارزش موتورسیکات های قاچاق کشف شده بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: موتورسیکلت های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم به همراه یک همدست خود به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین اولویت های کار پلیس برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از نگهداری کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های 110 اطلاع رسانی کنند.

 

------------------------------------------------

 

کشف 30 راس دام سرقتی در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از انهدام باند سرقت احشام و کشف 30 رأس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سرقت احشام در امیرآباد شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی بلافاصله ومتهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره اقدام به این سرقت کرده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی، از کشف 30 راس دام سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش دام های سرقتی کشف شده در مجموع بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است .

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و به دامداران توصيه كرد: ضمن تجهیز محل نگهداري احشام خود به تجهيزات پيشگيري از سرقت، از ورود افراد ناشناس تحت عنوان خريدار دام به محل نگهداري احشام خودداری و در صورت مشاهده افراد و خودروهای ناشناس در اطراف محل نگهداری دام، سریعا با تماس 110موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

---------------------------------------------------

 

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و كشف 10 كيلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "ذات الله رضوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران کلانتری 13 مرزن آباد با همکاری سربازان گمنام امام زمان نوشهر در عملیاتی ضربتی متهم را در محور ورودی این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف 9 کیلو گرم تریاک و یک کیلو گرم حشیش در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: ره آورد مواد مخدر تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 

------------------------------------------------------------

 

سارق حرفه ای سیم و کابل برق در سوادکوه دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ اکبری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در خاتمه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

------------------------------------------------------

 

کشف 6فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر 

فرمانده انتظامي شهرستان "بابلسر" از شناسایی و دستگيري 2 سارق منزل با 6 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد. 

سرهنگ "حسین اسدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماكن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

وی تصريح كرد: متهمان در باز جوئی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از اماكن خصوصی در این شهرستان اعتراف كردند و پس از پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان به شهروندان توصیه كرد: ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

 

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار